Alexi skrev:...I mån av plats kan man ju få vara med som besökare.
Besökarlista

1. hifikg
Moderator: Redaktörer
Alexi skrev:...I mån av plats kan man ju få vara med som besökare.
Schull skrev:Jag är gärna med om det finns plats![]()
/L
Alla på listan som ännu inte varit med på ett enda möte kan väll egentligen ses som att de gjort intresseanmälan. Har något vagt minne om att vi på första administrativa mötet diskuterade om att alla ordinarie medlemmar har veto.KarlXII skrev:Hur funkar detta egentligen?
Tar vi in nya medlemmar bara anmälan i tråden sker, eller anses det vara intresseanmälningar som ska klubbas på nästa administrationsmöte?
Jansson skrev:Verkligen kul att nya medlemmar kommit till ÖGÖK!
Jag ser fram emot nästa utmaning.
Eftersom det blir mitt sista battle som titelförsvarare vill jag uppmana alla att vika nästa battle inte bara för dagen utan också för efterföljande kväll.
Jansson är redo och förberedd med musik som kommer att röra ert innersta.
hifikg skrev:Jansson skrev:Verkligen kul att nya medlemmar kommit till ÖGÖK!
Jag ser fram emot nästa utmaning.
Eftersom det blir mitt sista battle som titelförsvarare vill jag uppmana alla att vika nästa battle inte bara för dagen utan också för efterföljande kväll.
Jansson är redo och förberedd med musik som kommer att röra ert innersta.
När beräknas det gå av stapeln? Bygger ni en extra stor läktare då?
2-ch skrev:Jag ser fram mot nästa battle.
Gratulerar på förhand utmanaren för det måste till en tuff jäkel för att hoppa in i gamet när motståndaren redan leder med 2-0
Nielsen skrev:Jansson, stort tillykke her fra Köbenhavn med sejren i jeres battle, godt at du forsvarede familiens äre![]()
Skulle du en dag få problemer med at forsvare din titel, så går jeg gerne ind i kampen. Jeg har jo Carlsberg, Nyhavn og Christiania med mig til at overbevise juryen.
PS
Der går rygter i Danmark om at Bornholms Bryghus er ved at åbne en pipeline til Stockholm kun med Chokostout
KarlXII skrev:Dags att skriva in något om otillåtna substanser i regelverket!![]()
Välkommen till Faktiskt, Nielsen!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster