Jag är nu fast besluten om att det ska hända något på basmodulfronten för mig, jag måste ha mer kapacitet i basen !
Sitter i dagsläget på Ino Audio profundusX-2 i krympt persion, ca 55-60liter/st.
Jag sneglar på seas L26 ROY som här på forumet är ett ganska välkänt element vid det här laget. Och jag undrar hur tror ni att L26ROY presterar i 70 liters låda om man skulle ställa dom mor ProfundusX moduler i 70 liter ?!
Är det någon som lyssnat och jämfört ROY mot andra bassystem och kan komma med några synpunker så vore det guld värt !
Sedan så undrar jag om det är någon här i världen som vet vart man kan beställa färdiga lådor...?!
Jag har inte plats, ork eller lust att bygga några lådor själv, egentligen inte ens att måla dom själv... men det är ett problem som jag får lösa helt enkelt!
aja, vad tror ni allihoppa, L26 ROY i ca 70 liter och ca 15Hz avstämning.
Hur högt spelar en sådan setupp ?
Vad är lägsta impedansen och vart/ över hur stort område ligger impedansen så lågt ?
Är det någon som har koll på detta, som har simulerat/ mätt och kan hjälpa mig så vore det super trevligt
Och absolut bäst vore det om någon som bodde i stockholmsområdet och hade ROY kunde tänka sig att dema dom lite
ha det gött boys and girls !