http://techtalk.parts-express.com/showt ... f&t=224110
Moderator: Redaktörer
Ja, visst var det.Nattlorden skrev:Inte läst alla posterna.... men av bilderna att döma så blev det inget rundat avslut på portarna inuti.. lite synd
MagnusÖstberg skrev:Ja, visst var det.Nattlorden skrev:Inte läst alla posterna.... men av bilderna att döma så blev det inget rundat avslut på portarna inuti.. lite synd
Nattlorden skrev:Inte läst alla posterna.... men av bilderna att döma så blev det inget rundat avslut på portarna inuti.. lite synd
Kraniet skrev:Nattlorden skrev:Inte läst alla posterna.... men av bilderna att döma så blev det inget rundat avslut på portarna inuti.. lite synd
ja jag reagerade på det också. Rent generellt tycker jag det är så att det saknas lite kunskap på många byggforum som vi här på faktiskt tycker är självklart. Speciellt i staterna tycker jag det är så. De gör häftiga overkillbyggen med dyra komponenter och annat men missar sånt som en avrundning på porten på båda sidor.
Det är synd. Men själva lådbygget är ju coolt för det.
Basen används bara upp till ca 1000Hz så att den är infälld sådär har nog marginell inverkan.

Bergman123 skrev:Vinner eller förlorar man något på att sätta elementen från insidan "amphion" style eller är standard att föredra? Skulle vara häftigt att göra en liknande baffel
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 38 gäster