KarlXII skrev:Då är utmaningen officiell:
Jansson!
Härligt Kalle!
Ser mycket fram emot detta battle.
Vi hörs och bestämmer datum.
Kul!
Moderator: Redaktörer
KarlXII skrev:Då är utmaningen officiell:
Jansson!
KarlXII skrev:Den här låter riktigt trevligt och hamnar sannolikt på spellistan...![]()
KarlXII skrev:70-talare?![]()
![]()
Aja, bara det inte är VINYL, så. Jag har ju ingen skivspelare.
KarlXII skrev:Kikade just genom tråden, och det första battlet skulle ju hållas i december - men ingen hade riktigt tid..
Vi får nog utgå från samma förutsättningar nu.
Tror vi siktar på Januari.
Då hinner jag nog spela in stegen också...
Jansson skrev:KarlXII skrev:Kikade just genom tråden, och det första battlet skulle ju hållas i december - men ingen hade riktigt tid..
Stegen.
Jasså.
Det börjar hetta till altså.
Jag kommer att sätta mig i en ring av shaktistenar, vad detta betyder vet du mycket väl min käre vän.
Ge dig i akt!
Jag kommer nu att gå ned i en djupare trans än tidigare.
KarlXII skrev:Jansson skrev:KarlXII skrev:Kikade just genom tråden, och det första battlet skulle ju hållas i december - men ingen hade riktigt tid..
Stegen.
Jasså.
Jag kommer att sätta mig i en ring av shaktistenar, vad detta betyder vet du mycket väl min käre vän.
Ge dig i akt!
Jag kommer nu att gå ned i en djupare trans än tidigare.
Been there, done that.![]()
Själv ska jag satsa på att få ordning på roten till mina problem, och försöka överbrygga dem för att få en övertygande, verklighetslik ljudkrona utan risk för smärtsamma dropouts..
Efter det tar jag dig i en enda tugga.
KarlXII skrev:Immateriella....sicket trams. Jag tänker köra strikt objektivt.
Tänker inte ens starta anläggningen.
Delar ut MASVIS-grafer på phånogrammen, och sen SIRP-, EDGE-, och ARTA-mätningar kombinerat med ett par jävligt pretentiösa RT60-mätningar.
Är det nån som klagar så blir det en jävligt elak ECM8000 där solen sällan skiner..![]()
Har precis tappat upp en latte, och det enda ditt mumbojumbo säger är.....sa du "brownie" förresten?
Jansson skrev:KarlXII skrev:Immateriella....sicket trams. Jag tänker köra strikt objektivt.
Tänker inte ens starta anläggningen.
Delar ut MASVIS-grafer på phånogrammen, och sen SIRP-, EDGE-, och ARTA-mätningar kombinerat med ett par jävligt pretentiösa RT60-mätningar.
Är det nån som klagar så blir det en jävligt elak ECM8000 där solen sällan skiner..![]()
Har precis tappat upp en latte, och det enda ditt mumbojumbo säger är.....sa du "brownie" förresten?
Kalle.
Grafer.
Mätningar.
ECM ?????
Jag blir lite fnittrig när jag läser detta.
En sak som slår mig.
För utom att brownies är gott till en god kopp kaffe måste vara färska tofees vara ett alternativ?
Jansson skrev:Stegen.
Jasså.
MagnusÖstberg skrev:Åh, får man utmana redan nu?
Jag har fått ventilationen ordnad idag och ser fram emot en liten battle i en renoverd lägenhet med lite nya roliga saker.
MagnusÖstberg skrev:...om ni kommer över på inflyttningsfest i februari förståss)
2-ch skrev:Jansson skrev:Stegen.
Jasså.
Kalle måste antingen mena stegen till himlafiket, eller möjligen starways to heaven![]()
Men det är kul att ni har klivit upp ett par pinnar i ordstriden
Nämen är det inte Jansson som här är på väg upp för schaktistegen
blixten_no1 skrev:Måste vi verkligen vänta ända till nästa år för att
få uppleva den här underbara dagen?
Jansson skrev:blixten_no1 skrev:Måste vi verkligen vänta ända till nästa år för att
få uppleva den här underbara dagen?
Bäste Blixten!
Jag blir lite generad av dina vänliga ord.
Kram på dig.
Saken är den att jag är nog den mest begränsande faktorn här.
Jag är uppbokad varje helg fram till jul.
Kurser, resa och andra åtaganden.
Förslag från mig att vi försöker få till nästa battle så att så många som möjligt kan delta.
Det vore extra trevligt tycker jag.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster