att sedan förse den med ett 51-inspirerat galler. Ett nätgaller av sonabtyp
då förstås. Samtidigt tas ett liknande galler fram till 51:an för att ögat skall
få sitt!

Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
avr7000 skrev:Ja den behöver krympas en del för att inte bli blaffig...
avr7000 skrev:Jag skall kolla på det...
Den plana ytan som finns på topp och på sidor försvinner när man applicerar ett "elefantöra" som ett upponervänt U på centerhögtalaren...
avr7000 skrev:fan vilken blå himmel ni har i Uddevalla
avr7000 skrev:Designidéer för OB51 Välkommna!
Fjonkalicious skrev:Försöker göra mig hörd här men det verkar svårt. Jag gjorde en lite redigerad bild, det enda som saknas är spetsen:
STDI skrev:avr7000 skrev:STDI skrev:avr7000 skrev:.....* Vad är intresset för ett nytt OB51 Basstödsprojekt där man kan dela passiv till sina OA51 och köra med en ensam potent förstärkare?....
Byt ut 51 mot 52 och jag skulle kunna vara intresserad. Naturligtvis då med samma bottenmått som OA52 så att man ställer OA52 ovanpå.
Hmmm jag är inte säker på att man inte påverkar ljuddåtergivningen från OA52 genom att lyfta upp den på en basmodul på ett sådant sätt att man i så fall skulle behöva ändra filtret i OA52...
Stefan
lennartj har OA52 stående på basmoduler. http://www.faktiskt.se/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=30986 Med gott resultat har jag förstått, och hört. Men det är kanske den aktiva delningen som tar hand om de problem som kan uppstå.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster