Moderator: Redaktörer
Bongo skrev:Ja en mycket bra, den kan även spela DVD-skivor, har inbyggd dekoder för dolby digital och DTS, full uppsättning analoga utgångar samt både koaxial och optisk och HDMI på den digitala sidan. I övrigt har den en fin aluminiumfront och tillräckligt tyst mekanik för att inte märkas och kostade ny 995:- Enda klagomålet är att den skulle kunna starta skivor lite snabbare, men jämfört med min tidigare som även hade inspelningsbar hårddisk så är den ca 10 ggr snabbare.
Bill50x skrev:Tidigare hade jag en Linn Mimik och den var väl ungefär i klass med en SqueezeBox Classic 3. Eller rättare, något sämre. Nu har jag bytt till Linn Ikemi och den är mycket bättre än klämboxen.
Så ja, jag har en bra cd-spelare.
/ B
Jax skrev:Min spelare kan spela CD mycket bra. Spelar även SACD och DVD-audio.
Vee-Eight skrev:Jax skrev:Min spelare kan spela CD mycket bra. Spelar även SACD och DVD-audio.
Samma här.
Jag har en Pioneer dv575, men letar efter ett "bojsänke" till rätt pris; typ Sony c XA50ES, TEAC VRDS10.
Nefilim skrev:Vee-Eight skrev:Jax skrev:Min spelare kan spela CD mycket bra. Spelar även SACD och DVD-audio.
Samma här.
Jag har en Pioneer dv575, men letar efter ett "bojsänke" till rätt pris; typ Sony c XA50ES, TEAC VRDS10.
Ja det är stabila och bra prylar. Är själv sugen på någon av dessa.
En polare hade en Sony XA7ES. Snacka om gedigen och bra maskin.
XA7ES var väl flaggskeppet?
Strmbrg skrev:Jag har en sån här "midiformatsmanick".
Använder den bara som snurra och skickar signalen till en sån här.
Sen har jag en sån här.
Men den står undanställd och väntar på att någon ids ta hand om den.
Bra?
Pja, jag hittar inget att störas av eller irritera mig på i alla fall.
Bortsett från att displejen inte går att släcka utan bara dämpa på Cambridgen.
Vee-Eight skrev:Nefilim skrev:Vee-Eight skrev:Jax skrev:Min spelare kan spela CD mycket bra. Spelar även SACD och DVD-audio.
Samma här.
Ja det är stabila och bra prylar. Är själv sugen på någon av dessa.
En polare hade en Sony XA7ES. Snacka om gedigen och bra maskin.
XA7ES var väl flaggskeppet?
Vet inte. Jag vill ha ngn av puckmaskinerna, det är ju i stort samma drive i alla, och eftersom jag kör extern DA så är resten av snoffsspecarna totalt ointressanta. Förutom på en punkt; XA50es har displayen på luckan, vilket är riktigt snyggt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster