Moderator: Redaktörer
bakerman22 skrev:Är det bara jag som tycker att det är skumt med skumgummiupphängning på basen...?
För mej går det framåt sakta men säkert. Åker och blåser lack två gånger om dagen.
Imorrn blåser jag sista gången, och på torsdag tar jag med mej kärran dit, och basarna hem.![]()
Ja, tull och moms kom sen. Inte så kul...Dröjde nog två veckor..
Jag har dom hemma för ca 43.
boom skrev:bakerman22 skrev:Är det bara jag som tycker att det är skumt med skumgummiupphängning på basen...?
För mej går det framåt sakta men säkert. Åker och blåser lack två gånger om dagen.
Imorrn blåser jag sista gången, och på torsdag tar jag med mej kärran dit, och basarna hem.![]()
De va DYYYYYYYYYYYRT.Men vill man ligga på topp så kostar det.
Men sist jag kollade ppå priset till Sverige ink allt så hamnade jag på 19 för 2st.
sen skall du betala 2% på elementen för dom tas in som reservdel. ( delad korg och magnet) Så har du betalt mera än 2% så klaga.
bakerman22 skrev:JoakimG skrev:Dyrt... men tänk så bra det blir
Det vet vi inte än...
Komorok skrev:Jag vet inte vem som blir först med detta element, men jag är glad att Boom
hittade det, för det har parametrar som jag gillar. Då är det bara att vänta på
att någon gör distmätningar då...
bakerman22 skrev:Är det bara jag som tycker att det är skumt med skumgummiupphängning på basen...?
bakerman22 skrev:boom skrev:bakerman22 skrev:Är det bara jag som tycker att det är skumt med skumgummiupphängning på basen...?
De va DYYYYYYYYYYYRT.Men vill man ligga på topp så kostar det.
Men sist jag kollade ppå priset till Sverige ink allt så hamnade jag på 19 för 2st.
sen skall du betala 2% på elementen för dom tas in som reservdel. ( delad korg och magnet) Så har du betalt mera än 2% så klaga.
Kollade inte ens. Betalade bara.
rickardp skrev:Är väll billigare att tillverka kanke.
Jag åkte på 3500kr för 2st .
nadifierad skrev:rickardp skrev:Är väll billigare att tillverka kanke.
Jag åkte på 3500kr för 2st .
Är det 21" du menar?
Du kommer aldrig använda max! Du kommer aldrig använda ens hälften.bakerman22 skrev:Här finns det väl mycket elkunnigt folk...?
Pratade med elektrikern förut. Han bad mej åka hem och kolla vad den maximala strömförbrukningen på alla apparater var och räkna ihop så att vi kunde dra in det, plus lite mariginal
Fyra EP2500, två XPA-1, Yamaha Z11, projje, BD, samt belysning drar sammanlagt max 14780 watt. Kan det verkligen stämma...?
Jag läste på Emotivas hemsida att dom rekommenderade en egen grupp yill varje steg ?
Hur mycket behöver man dra in för att krämen i uttaget aldrig någonsin ska begränsa...?
bakerman22 skrev:Nope. Ska i med mer isolering, löda terminaler, montera dom, sätta ihop elementen, montera dom, men sen så !![]()
Men först av allt måste jag montera ur elementen ur rören och köra iväg dom.
Två element ska ju dessutom in i brorsans nya lådor.
brumel skrev:bakerman22 skrev:Nope. Ska i med mer isolering, löda terminaler, montera dom, sätta ihop elementen, montera dom, men sen så !![]()
Men först av allt måste jag montera ur elementen ur rören och köra iväg dom.
Två element ska ju dessutom in i brorsans nya lådor.
Och sen: Ta en laptop med win xp och kör Speakerworkshop för där följer med en liten tongenerator med olika roliga effekter som rosa brus och sågtand
Det borde finnas något nyare program till vista. Svantes program tex.
Användare som besöker denna kategori: data_foggen och 11 gäster