Moderator: Redaktörer
DVD-ai skrev:... när allt e klart...
Nattlorden skrev:Nu har jag lagt ut bilden på minhembio också... skall bli kul att se hur höga vågorna kommer att gå.
Tror ingen blir upprörd men förstår ditt resonemang. Spelar ingen roll vad man målar Ino med. Ser crapigt ut oavsett liksom.
Fjonkalicious skrev:jag håller med *gömmer mig bakom soffan smiley*
adzer skrev:Hur man får basar snygga vet jag inte riktigt. Finns riktigt snygga toppar, men basar ser alltid "bökiga" ut.
MagnusÖstberg skrev:adzer skrev:Hur man får basar snygga vet jag inte riktigt. Finns riktigt snygga toppar, men basar ser alltid "bökiga" ut.
Tänkte ändra på det
adzer skrev:Hur man får basar snygga vet jag inte riktigt. Finns riktigt snygga toppar, men basar ser alltid "bökiga" ut.
Är det en 100mm port på profX?
Ja hans i68es e väldigt fina
Nahaz skrev:Fjonkalicious skrev:jag håller med *gömmer mig bakom soffan smiley*
Hallå där, jag ser dig nog!
Men håller kanske med om att det finns snyggare högtalare iof. Men i6 är ju ganska snygg faktiskt, och Guru varianten av pi60 är också helt ok.
Nattlorden skrev:Okej, så noga kollade jag inte. Skulle mest ha koll på om det var tre eller fyra tum.
Fjonkalicious skrev:Nahaz skrev:Fjonkalicious skrev:jag håller med *gömmer mig bakom soffan smiley*
Hallå där, jag ser dig nog!
Men håller kanske med om att det finns snyggare högtalare iof. Men i6 är ju ganska snygg faktiskt, och Guru varianten av pi60 är också helt ok.
Medhåll. Men diskanten på i6?
DVD-ai skrev:Bevis.... ?!
DVD-ai skrev:JAG VILL SE, Fler rosa, BASMODULER !!!!
Juhhh....
Hala fram lite pix !
Edit: Vad exakt består bion av för prylar ?!
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 4 gäster