How low can you go?

Moderator: Redaktörer
bakerman22 skrev:brumel skrev:bakerman22 skrev:Nope. Ska i med mer isolering, löda terminaler, montera dom, sätta ihop elementen, montera dom, men sen så !![]()
Men först av allt måste jag montera ur elementen ur rören och köra iväg dom.
Två element ska ju dessutom in i brorsans nya lådor.
Och sen: Ta en laptop med win xp och kör Speakerworkshop för där följer med en liten tongenerator med olika roliga effekter som rosa brus och sågtand
Det borde finnas något nyare program till vista. Svantes program tex.
Okej...? Till vad...?
Aerob skrev:Bakerman: Du har inte lust att delge mått och vikt på ett element i låda?
Alltså för båda paketen...
brumel skrev:bakerman22 skrev:brumel skrev:bakerman22 skrev:Nope. Ska i med mer isolering, löda terminaler, montera dom, sätta ihop elementen, montera dom, men sen så !![]()
Men först av allt måste jag montera ur elementen ur rören och köra iväg dom.
Två element ska ju dessutom in i brorsans nya lådor.
Och sen: Ta en laptop med win xp och kör Speakerworkshop för där följer med en liten tongenerator med olika roliga effekter som rosa brus och sågtand
Det borde finnas något nyare program till vista. Svantes program tex.
Okej...? Till vad...?
Skämt åsido: Jag tänkte att du kunde testa lite bastoner en elller flera eller svep så vet du med en gång att allt funkar.
Fackamato skrev:boom skrev:bakerman22 skrev:Aerob skrev:Bakerman: Du har inte lust att delge mått och vikt på ett element i låda?
Totalvikten för element och låda...?
Ca 100 kilo.
Fjutt vikt .
Fjuttinlägg!
bakerman22 skrev:Aerob skrev:Bakerman: Du har inte lust att delge mått och vikt på ett element i låda?
Ca 100 kilo.
Aerob skrev:bakerman22 skrev:Aerob skrev:Bakerman: Du har inte lust att delge mått och vikt på ett element i låda?
Ca 100 kilo.
Jag tänkte faktiskt på emballagen dom kom levererade i. Räknar lite på fraktkostnader...
Ragnwald skrev:Vad är toner för något?
I denna division är det sinusar som gäller.![]()
Du har väl bränt Faktiskt Test CD?
Den går frekvens för frekvens, från 1Hz till 99Hz.
brumel skrev:Ragnwald skrev:Vad är toner för något?
I denna division är det sinusar som gäller.![]()
Du har väl bränt Faktiskt Test CD?
Den går frekvens för frekvens, från 1Hz till 99Hz.
Jag har en test CD för bilstereo.![]()
Man kan ju tillverka bastoner av flera sinusar med en tongenerator
bakerman22 skrev:Nu är rören ute (tack för hjälpen bror) och jag har börjat montera så smått.
Det här är ingenting jag tänker jäkta och slarva ihop så det är INGEN ide´att det tjatas.
Allt ska ju dessutom göras fyra gånger, och ska man vara noga, vilket jag vill vara, så tar det tid.
Jag har inte bråttom heller.
Först är det dags för terminaler.
Körde Biltemas på basrören, och dom funkar bra. Både att klämma kabeln, och till bananer.
Då jag har 44 mm i väggarna, och anslutningarna bara är dryga 30 fick jag köra en variant.
Borrade ett 7mm hål, drog igenom kabeln, spände försiktigt chucken på skruvdragaren runt gängorna på anslutningen, drog på lite lim på gängorna, och skruvade fast den i mdf:en.
Det blev stadigt som FAN !!![]()
adzer skrev:Jädrar va juste. Hoppas verkligen det blir lika bra som det ser ut
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 20 gäster