Ok det är väl så att jag har väldigt lätt för att bli förvånad.
Moderator: Redaktörer
Abust skrev:Har du också ett Nad försteg?
Abust skrev:Har du också ett Nad försteg?
Nattlorden skrev:Hårdare än Flinta.
Flint skrev:Nattlorden skrev:Hårdare än Flinta.
En universell omöjlighet. Önsketänkande. Placebo. Reklam. Propaganda.
meanmachine skrev:Har du testat med flintadiskanter? Skippa beryllium nu är det flinta som gäller
mx skrev:meanmachine skrev:Nattlorden skrev:Hårdare än Flinta.
Har du testat med flintadiskanter? Skippa beryllium nu är det flinta som gäller
Åfan.
meanmachine skrev:mx skrev:meanmachine skrev:Nattlorden skrev:Hårdare än Flinta.
Har du testat med flintadiskanter? Skippa beryllium nu är det flinta som gäller
Åfan.
Vet du vad som passar perfekt till flintadiskanter? Rock!!

Abust skrev:Gossar för tusan vakna, hårdhet i ljudet beror på distorsion har man inte den så finns det inget hårt. Såvida inte det hårda finns i inspelningen.
Det verkar som om ni bara fabulerar och tror en massa precis som jag.
Människor i gemen vet vad som är bra ljud det kan ni inte komma ifrån. Och där har ni en del att upptäcka trots ni tror att ni har allt i er hand.
Precis som farsan till Danne han visste hur bar ljud lät det var därför han blev så glad när vi spelade på hans sons förstärkare.
Om inte annat så kan ni lära av detta: Ju högre man kan spela utan att det låter rått och otrevligt ju bättre är anläggningen och kan man spela så öronen kroknar och det fortfarande låter "ej skärande" så är det frid och fröjd.
Så uppfattar jag detta men här har vi tydligen andra uppfattningar.
Är det så att min JBL skulle vara skärande, Nattlorden har fel.
Ok jag har hört JBL som låter skit men varför skulle jag bygga ihop något som låter så.
På tal om skit så har det nu nedlagda bolaget ett par JBL som låter pyton.
Det verkar som om Flint spelar lite lågt för att kunna vara med i detta gänget och dessutom är rörförstärkare kass om man ser till elektroniska parametrar, här gäller realiteter och inte vad man tror. Ja nu var jag lite stor i korken man vad då så är det.
Ok rörförstärkare låter bra men har inte den sulan som jag fodrar men för Flintan som kör med "lågvatten" är det säkert bra.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 28 gäster