Flint skrev:Håller med phon - ett väl valt frekvenssvep är bättre. (Vilket inte syftar på PF när han säger det, tror jag)
Har du inte hört dom tidiga, mer psykedeliska Pink Floyd-skivorna?
Moderator: Redaktörer
mx skrev:paa skrev:Som dom sa på "så mycket bättre", man blir aldrig nöjd, men alltid glad så länge det svänger!
Vem sa det och i vilket sammanhang? Tänkte att någon försäljare från Linn
kanske var med i programmet.
paa skrev:Flint skrev:Håller med phon - ett väl valt frekvenssvep är bättre. (Vilket inte syftar på PF när han säger det, tror jag)
Har du inte hört dom tidiga, mer psykedeliska Pink Floyd-skivorna?
mx skrev:paa skrev:Som dom sa på "så mycket bättre", man blir aldrig nöjd, men alltid glad så länge det svänger!
mx skrev:meanmachine skrev:Tja.. lite som att once u go there u can´t ever go back
Är det som att flytta från Umeå? För det vore schysst om du flyttade tillbaka.
Vi är ju ett hifigäng som skulle behöva ha med dig på lyssningsträffarna.
Bill50x skrev:mx skrev:paa skrev:Som dom sa på "så mycket bättre", man blir aldrig nöjd, men alltid glad så länge det svänger!
Precis. Äntligen någon som fattat vad det handlar om. Vad spelar några dB hit eller dit för roll om det ändå låter stendött?
/ B
sprudel skrev:Jadå! Emellanåt, när målet är att götta in sig med Roger Waters, Raising Sand, eller annat bra.
Men det kanske kan bli bättre? Eller?
mx skrev:eriken skrev:Nöjd lär jag aldrig bli så jag får nog nöja mig med "det duger".
Ett par billiga högtalare från Siba duger ju också.
meanmachine skrev:mx skrev:eriken skrev:Nöjd lär jag aldrig bli så jag får nog nöja mig med "det duger".
Ett par billiga högtalare från Siba duger ju också.
Till vad? Slå grannens ungar med om de är stor i käften? Lagom mjuk så de inte slår ihjäl dem?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster