Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
avr7000 skrev:Snickarn hälsar och undrar om det var nåt sånt här ni tänkte er![]()
![]()
![]()
Vi ordnar ett gruppköp i april på Centerhögtalaren...
(Vi skall köra en vända till med gruppköp på OA51 i februari först)
Stefan (som känner världens bästa snickare)
avr7000 skrev:Den ser ju faktiskt.se ganska nätt och fin ut i sällskapet
Naqref skrev:avr7000 skrev:Den ser ju faktiskt.se ganska nätt och fin ut i sällskapet
+1. Det där ser väldigt fint ut.
Vee-Eight skrev:Naqref skrev:avr7000 skrev:Den ser ju faktiskt.se ganska nätt och fin ut i sällskapet
Verkligen!
Men vilket syfte fyller en center när man har Carlsson? För att lösa problemet med nedmixning i DD?
jonasp skrev:Skulle inte en elefantöraflärpdämpmojäng vara ett bra projekt?
Edit: till OA51, alltså!
Fjonkalicious skrev:jonasp skrev:Skulle inte en elefantöraflärpdämpmojäng vara ett bra projekt?
Något så fult borde inte premieras på något sätt
avr7000 skrev:Vee-Eight skrev:Naqref skrev:avr7000 skrev:Den ser ju faktiskt.se ganska nätt och fin ut i sällskapet
Verkligen!
Men vilket syfte fyller en center när man har Carlsson? För att lösa problemet med nedmixning i DD?
Centern är precis som alla LE-uppgraderingar en ondskefull komplott i syfte att få V8 att köpa mer grejer![]()
![]()
![]()
Nejdå en center är ju som en center allmänt, nåt som kan vara bra att ha om man har liten bild (typ 42" TV) för att positionera dialogen till bilden eller om man sitter långt ut på kanterna när man tittar på film (Den Carlssonska sweet spoten är inte hur stor som helst)
Stefan
jonasp skrev:avr7000 skrev:Vee-Eight skrev:Naqref skrev:avr7000 skrev:Den ser ju faktiskt.se ganska nätt och fin ut i sällskapet
Verkligen!
Centern är precis som alla LE-uppgraderingar en ondskefull komplott i syfte att få V8 att köpa mer grejer![]()
![]()
![]()
Nejdå en center är ju som en center allmänt, nåt som kan vara bra att ha om man har liten bild (typ 42" TV) för att positionera dialogen till bilden eller om man sitter långt ut på kanterna när man tittar på film (Den Carlssonska sweet spoten är inte hur stor som helst)
Stefan
Fast jag ifrågasätter liksom V8 lite försiktigt nyttan med en carlsson-center, jag har kört lite hemmabio med mina oa51le2 och tycker det fungerar kanon. Men visst, plågas man av nedmixning i DD kan en center vara motiverad kanske.
paa skrev:StefanH skrev:Oj vad tiden går, nu är det snart feb -12.
Hur går det med lillStig?
Vad är det tänkt för element i lillStig?
jonasp skrev:Fjonkalicious skrev:jonasp skrev:Skulle inte en elefantöraflärpdämpmojäng vara ett bra projekt?
Något så fult borde inte premieras på något sätt
Sant, men vi får ju göra en ny design som är snygg och passar med OA-51ans formspråk...
Thel skrev:Hur blev det med LillStig - kan man hänga på? Pris?
avr7000 skrev:Tomten kommer kanske snart så det är dags att skriva önskelista...![]()
Jag är nyfiken på vad Faktisktfolket och Ortho-entusiasterna skulle vilja se framöver.
Stefan
Rocke-Rolf skrev:Kanskje bara jag, men jag skulle gjerna sett basstöd til OA50, gärna med SC165 elementer.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster