Moderator: Redaktörer
Flint skrev:meanmachine skrev:Men visst välkomnar vi alla att Rehifi lever vidare
Njae. Jag reagerar fortfarande mot att begagnat drivs upp i pris.
Flint skrev:meanmachine skrev:Men visst välkomnar vi alla att Rehifi lever vidare
Nattlorden skrev:Flint skrev:meanmachine skrev:Men visst välkomnar vi alla att Rehifi lever vidare
Det bör det inte göra... Det rehifi säljer är inte begagnat, det är "begagnat, kontrollerat & garantipålagt" - klart det kostar mer då.
meanmachine skrev:Jag anser inte att garantin är av vikt. Kan betala mindre om jag slipper garanti
petersteindl skrev:Varför skulle det vara dåligt? Är det bra om t.ex. begnatat skulle max kosta 1 promille av nypriset.Flint skrev:Njae. Jag reagerar fortfarande mot att begagnat drivs upp i pris.
mx skrev:phon skrev:Fast inte på hus.mx skrev:Priset är det som folk är villiga att betala. Ganska enkelt.
Inte, det var konstigt? Jag köper bara fastigheter som jag är villig att betala
för. Annars inte.
phon skrev:Näe, för hus gäller väl att man är villig att betala en månadskostnad, som fördelar sig på räntor och driftskostnad.
Summan man är villig att köpa huset för blir det lån som med dagsräntan korresponderar mot räntedelen av månadskostnaden, plus eventuell kontantinsats.
petersteindl skrev:mx skrev:phon skrev:Fast inte på hus.mx skrev:Priset är det som folk är villiga att betala. Ganska enkelt.
Inte, det var konstigt? Jag köper bara fastigheter som jag är villig att betala
för. Annars inte.
Nej, så är det inte. Du köper det hus som phon dikterar att du skall köpaWe damand total obedience!
phon skrev:mx skrev: Vilket är kostnaden för huset. Så antingen köper du det, eller så gör du inte
det.
Näe, det är ju kostnaden för boendet.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 26 gäster