Moderator: Redaktörer
mx skrev:Jag skulle vilja ha en BR-spelare som även har lika stort stöd för DLNA (etc.)
som TViX-boxarna. En allt-i-ett-media-spelare som har stöd för all streaming
man kan tänka sig, men även kan spela BR, DVD, CD och så vidare med
hög kvalitet. Dessutom vill jag inte ha en fläkt i den.
Även om CD-skivan håller på att dö ut så används den ju trots allt fortfarande.
Dessutom spelar jag BR-skivor dagligen.
Just nu har vi tre apparater för detta här hemma. Digitalboxen får också
hemskt gärna vara inbyggd där.
Alexi skrev:Jag skulle vilja ha en produkt så som Logitech Harmony Link.
Som gör att mobil/platta fungerar som multifjärr över wifi, men som verkligen fungerar och som har ett enkelt användarvänligt gränssnitt.
Eldare skrev:Alexi skrev:Jag skulle vilja ha en produkt så som Logitech Harmony Link.
Som gör att mobil/platta fungerar som multifjärr över wifi, men som verkligen fungerar och som har ett enkelt användarvänligt gränssnitt.
Ytterligare en pryl jag skulle vilja ha..
Eldare skrev:Bara en sådan sak som inbyggt wlan i prylarna.. Att man ska behöva lägga 500-1000:- extra för en dongel när man köper tv för 15k känns inte ens halvbra..
Flint skrev:Saknar ett fullständigt oförstörbart sätt/system att lagra musik på.
mx skrev:Flint skrev:Saknar ett fullständigt oförstörbart sätt/system att lagra musik på.
Säkerhetskopiera? Förvara kopian på annan ort.
phon skrev:Flint skrev:Saknar ett fullständigt oförstörbart sätt/system att lagra musik på.
Gör som Gud, lagra in informationen i det så kallade "skräp-DNA" så kommer det att säkerhetskopieras för varje nyfödd människa. Inte helt oförstörbart, men med lite tur håller det flera tusen år.
Flint skrev:phon skrev:Flint skrev:Saknar ett fullständigt oförstörbart sätt/system att lagra musik på.
Gör som Gud, lagra in informationen i det så kallade "skräp-DNA" så kommer det att säkerhetskopieras för varje nyfödd människa. Inte helt oförstörbart, men med lite tur håller det flera tusen år.
Tänker du på nån speciell forumdeltagare?
phon skrev:Vet inte, men en idé kan ju vara att förvara musiken i ett ägg, då kommer den automagiskt med i DNA när ägget kläcks. Fast man får väl vänta och se till påsk ... nu är det julkul ...
Flint skrev:Saknar ett fullständigt oförstörbart sätt/system att lagra musik på.
phon skrev:Flint skrev:Saknar ett fullständigt oförstörbart sätt/system att lagra musik på.
Kom på ett bättre sätt.
Printa ut binärfilerna från dina skivor och hugg in sekvenserna 1/0 i sten, typ runsten fast stooora. Det håller ganska länge.
paa skrev:Flint skrev:phon skrev:Flint skrev:Saknar ett fullständigt oförstörbart sätt/system att lagra musik på.
Tänker du på nån speciell forumdeltagare?
GUD är ju reggad här.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster