Moderator: Redaktörer
petersteindl skrev:Tompa_39 skrev:Måste bumpa lite.....
Peter, har jag missat några nyheter....eller hur ligger det till med dina "avkommor"?
Har du ruvat färdigt de vacka äggen så man kan få kolla in/lyssna/köpa snart??
Vh
// Tompa
Hej Tompa
Det jobbas för fullt. Återkommer med mer info![]()
MvH
Peter
Tompa_39 skrev:petersteindl skrev:Tompa_39 skrev:Måste bumpa lite.....
Peter, har jag missat några nyheter....eller hur ligger det till med dina "avkommor"?
Har du ruvat färdigt de vacka äggen så man kan få kolla in/lyssna/köpa snart??
Vh
// Tompa
Hej Tompa
Det jobbas för fullt. Återkommer med mer info![]()
MvH
Peter
Det låter bra - om man väntar på något.....förresten, vi som skrev upp oss på "intresserad-listan" på mässan i vintras....kommer vi o få rejäla rabatter??
petersteindl skrev:
[SNIP]
Här är en välkomsthälsning till Lucia från en sångfågel i Storkyrkan.
Jag vill passa på att tillönska ett glatt Luciafirande
Jag tycker detta är mycket fint sjunget från Globen![]()
Må ni få käka många goda pepparkakor och dricka gott kaffe, kanske till och med glögg, åsså en jättegod lussebulle förståss![]()
Fredag och Lördag den 16e och 17e december skall jag dema ägghögtalarna i stockholmsbutiken Audio concept. Tyvärr har de inget rum som påminner om bostadsrum d v s lyssningsrum hemma, men man får göra sitt bästa med givna förutsättningar.
Glad Lucia på er.
MvH
Peter
petersteindl skrev:Fredag och Lördag den 16e och 17e december skall jag dema ägghögtalarna i stockholmsbutiken Audio concept.
KarlXII skrev:Måste nästan åka förbi och lyssna lite.
paa skrev:Demas dom på nästa Stockholm High End, efter jul också?
2-ch skrev:petersteindl skrev:Fredag och Lördag den 16e och 17e december skall jag dema ägghögtalarna i stockholmsbutiken Audio concept.
Kul, hoppas intresset blir stort. Tråkigt att dom inte nämner demon på sin hemsida
2-ch skrev:petersteindl skrev:Fredag och Lördag den 16e och 17e december skall jag dema ägghögtalarna i stockholmsbutiken Audio concept.
Kul, hoppas intresset blir stort. Tråkigt att dom inte nämner demon på sin hemsida
petersteindl skrev:Ok, jag bokar liggplatsbiljett till dig
screen skrev:Äntligen!
Det måste väl kännas skönt Peter, att nå vägs ände.
Jag önskar dig en god demo och stort intresse!
Skulle verkligen varit trevligt att få chansen till en lyssningsstund på dessa skapelser.
Lycka till nu!
Tompa_39 skrev:petersteindl skrev:
[SNIP]
Här är en välkomsthälsning till Lucia från en sångfågel i Storkyrkan.
Jag vill passa på att tillönska ett glatt Luciafirande
Jag tycker detta är mycket fint sjunget från Globen![]()
Må ni få käka många goda pepparkakor och dricka gott kaffe, kanske till och med glögg, åsså en jättegod lussebulle förståss![]()
Fredag och Lördag den 16e och 17e december skall jag dema ägghögtalarna i stockholmsbutiken Audio concept. Tyvärr har de inget rum som påminner om bostadsrum d v s lyssningsrum hemma, men man får göra sitt bästa med givna förutsättningar.
Glad Lucia på er.
MvH
Peter
Ahhh - härliga minnen, mina döttrar gick vid Adolf Fredriks musikklasser mellan 1997 - 2003.
Då var man stammis i både Storkyrkan o Globen vid Lucia....
petersteindl skrev:Just nu är jag lite ledsen eftersom proffan inte längre finns bland oss. Vi hade en del kontakt vid sidan av faktiskt. Det var alltid roligt att prata med proffan. Som MÖ sa, det känns overkligt.
KarlXII skrev:http://audioconcept.se/wp-upload/bremen.jpg
RogerGustavsson skrev:Va? Var det proffan som krockade med bussen häromdagen?
RogerGustavsson skrev:[
Ni som verkar insatta i Adolf Fredriks. På ett annat klipp från youtube finns en välklingande Veni Emanuel, http://www.youtube.com/watch?v=eHl8r2g4 ... re=related .
Kan det vara från denna CD? http://www.explorata.net/af-shop/tusen- ... d85045c1c7
blixten_no1 skrev:Nån mer som har plan på att åka dit i morrn lördag?
Jag tänkte försöka komma dit efter 12 tiden.
blixten_no1 skrev:Nån mer som har plan på att åka dit i morrn lördag?
Jag tänkte försöka komma dit efter 12 tiden.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster