Moderator: Redaktörer
Frequency response: -3dB at 0.5Hz and 250kHz.
rickardpo skrev:Det steget verkar lite för klent.
Jag har nu ett Musical Fidelity A300 dual mono det ligger på 10hz-20khz +-0,1db det är med ett grymt steg som funkade bra med mina gamla basar men tor inte det räcker så lång längre .
Nefilim skrev:Försök få tag i ett McCormack DNA-1]Frequency response: -3dB at 0.5Hz and 250kHz.
Har haft ett sådant steg, och jäklar vilket tryck det är i basen på dem.
Ragnwald skrev:Nefilim skrev:Försök få tag i ett McCormack DNA-1]Frequency response: -3dB at 0.5Hz and 250kHz.
Har haft ett sådant steg, och jäklar vilket tryck det är i basen på dem.
Men du har ju ett bättre bassteg nu.
LasseA skrev:Ehm, är rickardp och rickardpo samma person?
Det finns inlägg från båda användarnamnen i denna trådrickardpo skrev:LasseA skrev:Ehm, är rickardp och rickardpo samma person?
Jag har tre användarnamn på nätet så jag har ingen twillin vad jag vet .
Här räckte det med ett p på dom flästa måste man läga till lite för det mesta är upptaget.
Heter Rickard xxls på det konkurent forumet vill inte nämna namnet då
endel inte gillar detta forum .
Men det finns nog bara en Rickard som inte kan stava så bra .
Var har du sätt rickardpo är det på Diskus sälskapet ?.
Jo, du har rätt i att min citering gjorde det omöjligt för honom att dölja sitt användarnamn på "det andra forumet", men det spelar inte så stor roll eftersom det uppenbarligen är namnet på det andra forumet han inte vill skriva ut i inlägget och inte användarnamnet (som han ju skrev)...MagnusÖstberg skrev:Lasse, nu har du effektivt OMÖJLIGGJORT för honom att kunna gömma det användarnamn som han ville...
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], jonasz och 24 gäster