Moderator: Redaktörer
chrisss skrev:Jag har provat. Det funkar inte tillsammans med Infra.
Signalnivån in i Antimode blir för hög. Blinkar rött.
Bamsefar skrev:chrisss skrev:Jag har provat. Det funkar inte tillsammans med Infra.
Signalnivån in i Antimode blir för hög. Blinkar rött.
Hur, i vilken ordning, testade du - en eller två AntiMode ?
Bamsefar skrev:I vilket fall, ytterligare ett av mina tester kommer vara att sätta AntiMode'erna framför cr80s, och alltså INTE driva topparna genom dessa två filter utan låta toppar gå full range (med de problem det medför). Kan bli intressant...
Bamsefar skrev:Btw jag har alltså kalibrerat mina AntiMode's genom att sänka förstärkningsnivån inne i slutstegen (extra dämpsats mellan AntiMode och slutsteg helt enkelt)
Ragnwald skrev:Lås tråden. Det är utrett.
Bamsefar skrev:Skillnaden vete katten, men när du kalibrerade din AntiMode - så har du alltså bara kalibrerat en av kanalerna som jag förstått det ?
Och du gjorde det genom att låta AntiModen spela upp de 4 rundorna svepsignal med full sving i utsignalen, in direkt i slutsteget till basarna ?
Den volymbegränsning du tänker på är självklart den du använder i dagligt bruk, men den kan du knappast använda (?) när du kalibrerar din AntiMode ?
Aerob skrev:Min gissning är att "digital 1.1 crossover" innebär
en kanal in, en kanal ut men vet inte så därför frågar jag.
Ton skrev:Aerob skrev:Min gissning är att "digital 1.1 crossover" innebär
en kanal in, en kanal ut men vet inte så därför frågar jag.
Så har jag uppfattat det oxå. I deras FAQ stå detta att läsa:
"1.18. Is there a multichannel version in the future?
You will be able to combine two or more DualCore units together for 2.2 and other configurations. This linking will not be available in the first firmware version."
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 0 gäster