Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Naqref skrev:Det borde gå att få dem helt färdiga med hjälp av Larsen. Då pratar vi om en kostnad som ligger i regionen under ett par Larsen 6 och väsentligt under det pris som SSC ville ha för en förserie av deras version av OA-51.
Maccis skrev:Du har något i kikaren som du inte vill säga!
Kommer det en OA51AVR??
Maccis skrev:Jo det vet jag.
Men en officiell, där filter och allt är med, som Anders brukar presentera?
Hur många OA51'or har du eg.?
Maccis skrev:Jo det vet jag.
petersteindl skrev:Maccis skrev:Jo det vet jag.
392 par, eller nåt sånt![]()
![]()
MvH
Peter
Maccis skrev:petersteindl skrev:Maccis skrev:Jo det vet jag.
392 par, eller nåt sånt![]()
![]()
MvH
Peter
Kanske dags för OA51.BREMEN?
* Priset är 3000 kr för ett par i ovan nämnt utförande i rå MDF, + 100 kr för emballage (ett par flyttlådor och byggfrigolit från Bauhaus).
* Hela priset skall läggas i förskott till snickaren, jag kommer dock att ha hand om kontot så att snickaren kan fokusera helt på att snickra på den lediga tid han har... Om ni var med förra vändan, skicka inga pengar till det gamla kontonumret denna gång)
Stefan
hassez skrev:* Priset är 3000 kr för ett par i ovan nämnt utförande i rå MDF, + 100 kr för emballage (ett par flyttlådor och byggfrigolit från Bauhaus).
* Hela priset skall läggas i förskott till snickaren, jag kommer dock att ha hand om kontot så att snickaren kan fokusera helt på att snickra på den lediga tid han har... Om ni var med förra vändan, skicka inga pengar till det gamla kontonumret denna gång)
Stefan
Vilket blir kontonumret för det här köpet.
avr7000 skrev:hassez skrev:* Priset är 3000 kr för ett par i ovan nämnt utförande i rå MDF, + 100 kr för emballage (ett par flyttlådor och byggfrigolit från Bauhaus).
Stefan
Jag PMar kontonummer till alla som anmält intresse i denna tråd senare i januari.
Stefan
UnholyRishna skrev:avr7000 skrev:hassez skrev:* Priset är 3000 kr för ett par i ovan nämnt utförande i rå MDF, + 100 kr för emballage (ett par flyttlådor och byggfrigolit från Bauhaus).
Stefan
Jag PMar kontonummer till alla som anmält intresse i denna tråd senare i januari.
Stefan
Hur gick det med möjligheten att få fanerade lådor?
avr7000 skrev:UnholyRishna skrev:avr7000 skrev:hassez skrev:* Priset är 3000 kr för ett par i ovan nämnt utförande i rå MDF, + 100 kr för emballage (ett par flyttlådor och byggfrigolit från Bauhaus).
Stefan
Stefan
Hur gick det med möjligheten att få fanerade lådor?
Inget på bred front... Det är delvis en fråga om tid... Både själva genomförandet och att vissa moment blir lite från ruta ett igen om han byter skivmaterial.
Dock var han sugen att testa så du och jag och snickarn kan väl ha en dialog om det skulle kunna bli nåt testpar...![]()
Stefan
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster