Ledsen att höra att er arbetsbelastning är så hård att ni inte hinner med kunder. Låter tragiskt. Känns som något väsentligt missas här?
Nu var det ju lika illa i sommras när jag köpte Mårten Design av er och tillika när ni värderade mina pryttlar i oktober samt november och december. Så att skylla på julledigheten är knappast en bra ursäkt än om den måhända skapar än värre belastning.
Något säger mig att ni har nått galet i era rutiner. Kan man inte handha kundärenden på ett bra sätt så är kanske inte kunderna de som felar? Men det är mina 2c? Kanske är de NI som brister? MEn det är kanske för mycket prestige att svälja för dig Calle?
Mårten design tog runt en månad att genomföra på grund av sjukt långt mailväntan varje gång. Dessuom om man räknar in den tid det tog er att testa mina varor samt att packa och sända de högtalare jag skulle ha så var vi inne på nästan 6veckor innan allt var klart.
Är det enligt dig Calle en bra handläggning? Tycker du att ni stolt kan stöta i basun och meddela att ni gör ett förträffligt jobb och har en bra service?
Jag tycker inte det. kan inte se att Rehifi står för nått unikt utan det du här gör dessutom är att ta dåliga referenser som stöd för den dynga ni står för?
Om jag i min proffesion gör lika och meddelar mina kunder att ja ja men landstinget är iaf sämre än vi.. Jag tror inte jag skulle ha många kunder kvar
Service är ett riktigt spännande ord. Är det något ni ens reflekterar över? Vad innebär service. Antar att ni inte gått några Brandbuilding eller Managemenetkurser men det finns om inte annat en del att lära på nätet om bara en liten detalj som att kunden alltid har rätt.
Sen att du känner dig provocerad av mig och försöker göra dig lustig på det hela kläder er just snyggt. toppen Calle mycket bra. Det bevisar ju bara att ni är komplett inkompeteten att handha customerrelations.
Jag skriker ut min förtvivlan över hur illa ni sköter er och det är en summa av tid av missbruk av er relation till mig. Hur många tror du knyter handen i fickan?
Skulle jag vara i din sits skulle jag sannerligen lusläsa alla dessa poster, nagelfara mig själv och självransaka för att verkligen ta lärdom. Klass 1a i CR är ju att lyssna och vara lyhörd och ta lärdom av varje misstag och att INTE INTE INTE INTE försvara sig utan stå för det mna gör fel.
Som sagt levererar jag er väldigt vital information och de torde ni verkligen nagelfara men jag kan inre se i varken dig eller någon annan att ni skulle en reflektera över sådan här feedback utan det är som det förefaller viktigare att försvara sig.
Detta placerar REHIFI till den numer mer sorgliga skaran företag.

Det som en gång hade bra potens har inte längre samma glöd.
Vilketsom vänner så meddelar jag detta här var inte meninget att ta dessa porpotioner dock men det är för samhällsnyttan och om man inte gillar det så förbise om man funderar på varför det är som det är så kanske det är upplysande.