delprojekt två är att lägga in 6 parallella volymkontroller som tar signalen från AVR internt.
jag har schemat och komponenterna men intw tiden just nu

Moderator: Redaktörer
rikkitikkitavi skrev:Ja, jag tror en moddning där man river ut det gamla switchade , alt skär av lite matning och sedan matar med spänningar 3,3 , 5 och +-15V från en RIKTIG nätdel. dvs linjära regulatorer, typ 78/79 serien, eller ännu bättre.
frågan är om det stör något annat?
hmm, schema hade varit bra
Nopp, det var bara vid gruppköpet som en plugin medföljde.Ragnwald skrev:Fast visst ingår den i priset, vill jag minnas.
rylandes skrev:Det är Kinesiskt nyårsfirande nu fram till månadsskiftet. Det kommer kanske inte att hända så mycket före det.
Dessutom har China Post hittat på massa nya underliga regler som nog också ställer till det.
barco skrev:Jag har haft min order som status "confirmed" hos minidsp (dvs ej skickad) i 9 dagar nu, hade väntat mig den skickad mycket snabbare (de säger 3-4 dagar). Har det varit samma för er som beställt och fått era?
Ronte skrev:barco skrev:Jag har haft min order som status "confirmed" hos minidsp (dvs ej skickad) i 9 dagar nu, hade väntat mig den skickad mycket snabbare (de säger 3-4 dagar). Har det varit samma för er som beställt och fått era?
Har själv haft kontakt med miniDSP teamet i supportärende och fått information att de haft fullt upp senaste veckorna med CES mässa som var förra veckan. Tror de har lite och jobba ikapp därför.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 235 gäster