petersteindl skrev:Du frågar specifikt mig. Gäller din undran IÖ också? Du kanske kan passa på att t.ex. fråga Ingvar Öhman samma fråga, eller?
?
Jag uppfattade det nog som om du egentligen inte hade några planer på att battla, och det skulle jag tycka vore kanontråkigt eftersom det är så trevligt hos dig och man kan dra en grillning på uteplatsen

Således inget direkt krav eller hur?KarlXII skrev:Nej, jag tycker inte att man ska vara tvungen att utmana.
Men om man har en klar och uttalad plan att man aldrig på några villkor intet på något sätt ens kan föreställa sig tanken - så kanske man bör tänka över sitt deltagande.
Däremot tycker jag att det är viktigt att man är med på vad som händer. Helst delta i alla träffar förstås, men eftersom det ibland är svårt att få livspusslet att gå ihop, åtminstone hänga med i vad som händer i tråden och deltaga där.
Detta är ju en social aktivitet med tävlingen som nav och krydda.

Det blev ju en väldig fokus på IÖ här av dig, men du kanske har missat att den frågan har redan ställts till honom i tråden?
Så här skrev jag för länge, länge sedan om vad jag tyckte iallafall:
Alexi skrev:Tänkte du utmana med hemanläggningen då eller i demorummet?IngOehman skrev:Anmäler härmed mitt intresse av medlemsskap i högerfågeln.
Vh, iö
Men det där finns ju inte i några regler vad jag kan se, även om vi har pratat om det. Och det är min syn.MagnusÖstberg skrev:Bara de som är med/önskar vara med är medvetna om att det förväntas att de utmanar och att det sker i deras hemanläggning tycker jag att först till kvarn skall gälla.
Inga företagsgrejjer som utställningslokaler eller studios borde få vara med.
Se mitt inlägg som lite "besvikelse" över att du inte verkar ha planer på att bjuda in och inget annat. Ingen råder ju över framtiden, och ingen vet om man är frisk eller kry eller måste jobba i Kiruna nått halvår. Det är ju ingen grund för att behöva droppa av.
Väl mött Peter!
PS. Förstainlägget är förövrigt rätt dåligt uppdaterat med melemmarna då listan utökats lite grann. Det kanske K12 kunde fixa?