Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Fjonkalicious skrev:är 28e spik? hade varit kul att veta. jag skall hjälpa några att flytta, men sen kommer jag.
30Hzbone skrev:Kommer gärna den 28/2 om det finns plats över för en senior.
Nattlorden skrev:Funkar tyvärr inte för mig något av datumarna, så jag får feelbad:a de dagarna istället.
Har dock fått ok på att fixa till en feelgoodträff hemma hos mig lite längre fram på vårkanten, vilket jag hoppas kan uppskattas.
UnholyRishna skrev:Synd! Men det går ju fler tåg som det ofta sägs, och det verkar ju som att du är lokförare på ett av dem!
UnholyRishna skrev:Fjonkalicious skrev:är 28e spik? hade varit kul att veta. jag skall hjälpa några att flytta, men sen kommer jag.
Tjena igen! Siktar på den 4:e, men du kunde väl då också?
Nattlorden skrev:UnholyRishna skrev:Synd! Men det går ju fler tåg som det ofta sägs, och det verkar ju som att du är lokförare på ett av dem!
Hellre konduktör!
Fjonkalicious skrev:UnholyRishna skrev:Fjonkalicious skrev:är 28e spik? hade varit kul att veta. jag skall hjälpa några att flytta, men sen kommer jag.
Tjena igen! Siktar på den 4:e, men du kunde väl då också?
pass auf, ich komme!
Glebster skrev:Som jag tidigare proklamerat var den 28e att föredra för min del men det finns fortfarande en marginell chans att jag kan komma, får man göra en marginell reservering?
PappaBas skrev:Kommer![]()
Får ta en hos Nattis då när fåglarna börjar kvittra och krokusarna tittar fram? Behöver man hyra guide och kvittera ut gevär hos turistbyrån om man skall till Asmundtorp?
Nattlorden skrev:Kanske finns en liten chans trots allt...
Är det tänkt någon speciell starttid?
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster