Moderator: Redaktörer
paa skrev:Finns det någon statistik på om det är vanligast att den anläggning man lyssnar på först eller sist brukar vinna?
Harryup skrev:Finns det någon statistik på om kaffe o kaka eller t.ex. cashewnötter påverkat utgången?
mvh/Harryup
paa skrev:Ni tror inte att det har någon betydelse, i vilken ordning man lyssnar på kanske okända musikstycken, på olika anläggningar alltså, när man ska bedöma dom?
Ragnwald skrev:Tror Harryup har en poäng där, dammsugarna kan ha stört utgången.
Almen skrev:slockna skrev:KarlXII skrev:
Välkommen hem, lilla pippi.
ser ut som den lilla sångfågeln snart blir tagen av en fiskgjuse eller va de kan va
Ser mer ut som en pilgrimsfalk.
Nattlorden skrev:Från mitt utanförperspektiv tycker jag det låter som en dålig idé som solklart borde gynna den andra anläggningen som spelas på.
Fjonkalicious skrev:Tackar! Vi får se hur det blir, min brorsa hyr för tillfället ut sin lgh i andrahand och bor hos sin flickvän i deras 23 kvadratmetare. Så det är inte riktigt lika "lätt" som det brukar vara.
KarlXII skrev:Vad gillade ni upplägget med att inte ha hört låtarna tidigare?
jonasp skrev:Okej, vi vet vem som vann, vilket tog lite tid att få reda på vid något tidigare tillfälle.
Men...
....hur LÄT DET!?!?!?!
Komorok skrev:
Jag måste få klart fötterna till mina toppar så jag kan utmana om den där
flyttfågeln alltså. Den skulle göra sig extremt bra på en av mina basmoduler
sprudel skrev:Komorok skrev:
Vågar du?
Ja, du är nog ganska prestigefri. Annars kan man tänka sig att det är lätt att bli besviken om du inte tar hem det med den anläggningen du just nu besitter. Å andra sidan är det kul att få tips på förbättringar o sköj att umgås.
sprudel skrev:Komorok skrev:
Vågar du?
Ja, du är nog ganska prestigefri. Annars kan man tänka sig att det är lätt att bli besviken om du inte tar hem det med den anläggningen du just nu besitter. Å andra sidan är det kul att få tips på förbättringar o sköj att umgås.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 21 gäster