PerStromgren skrev:En fördel med usla musiker på skiva är att man kan koncentrera sig på ljudet!
Du menar som på Sheffields direktgraverade vinyler?
/ B
Moderator: Redaktörer
Bill50x skrev:PerStromgren skrev:En fördel med usla musiker på skiva är att man kan koncentrera sig på ljudet!
Du menar som på Sheffields direktgraverade vinyler?
/ B
petersteindl skrev:För att det skall bli något så måste man ta itu med saken. För att kunna definiera detta något så måste det ske via feedforwardAVR7000 är bra på att ta hand om saker. Jag kan ge viss assistans.
Skivan skall ju i fall den görs vara Faktiskts.
Nu är det ju populärt me omastrade vinyl har jag läst och supermastrade cd och möjligtvismastrade 24/96 samt omastrade 24/192.Då ere ju ba å ta rubbet. Sedan kan man ju jämföra "digitalt" med "analogt" och komma fram till att 24/192 låter mest analogt
vsb.
MvH
Peter
paa skrev:petersteindl skrev:För att det skall bli något så måste man ta itu med saken. För att kunna definiera detta något så måste det ske via feedforwardAVR7000 är bra på att ta hand om saker. Jag kan ge viss assistans.
Nu är det ju populärt me omastrade vinyl har jag läst och supermastrade cd och möjligtvismastrade 24/96 samt omastrade 24/192.Då ere ju ba å ta rubbet. Sedan kan man ju jämföra "digitalt" med "analogt" och komma fram till att 24/192 låter mest analogt
vsb.
MvH
Peter
Skivan, hur skulle den kunna bli en faktisktprodukt? Faktiskt har ju inte ens lyckats organisera sig så att det gått att ta betalt för några reklambanners? Men visst är det som du skriver, att det behöver drivas för att bli något.
paa skrev:petersteindl skrev:För att det skall bli något så måste man ta itu med saken. För att kunna definiera detta något så måste det ske via feedforwardAVR7000 är bra på att ta hand om saker. Jag kan ge viss assistans.
vsb.
MvH
Peter
Skivan, hur skulle den kunna bli en faktisktprodukt? Faktiskt har ju inte ens lyckats organisera sig så att det gått att ta betalt för några reklambanners? Men visst är det som du skriver, att det behöver drivas för att bli något.
petersteindl skrev:Faktiskt tränger in i ditt medvetande och stuvar om dina inre referenser MOAHAOHAHA![]()
Tyck till.
MvH
Peter
paa skrev:petersteindl skrev:Faktiskt tränger in i ditt medvetande och stuvar om dina inre referenser MOAHAOHAHA![]()
Tyck till.
MvH
Peter
Jag var på en konsert i kväll och lyssnade på en pianist som heter Helge Antoni spela pianomusik av spanska och sydamerikanska tonsättare. Han spelade på flygeln i det lokala församlingshemmet, en intim konsert i en ganska liten lokal.
Jag har aldrig i livet hört sådan dynamik från ett piano, och det stuvade verkligen om mina inre referenser!
Användare som besöker denna kategori: oa51 och 28 gäster