warmiz skrev:Neeeeeeeej! Åker på tjänsteresa den 28e![]()
Trist! Men om vi inte råkar i luven på varann alltför jäkligt, kan vi köra flera träffar!
Moderator: Redaktörer
warmiz skrev:Neeeeeeeej! Åker på tjänsteresa den 28e![]()
Ja, hästjazz, dansband och operett gör att CD-spelaren går sönder.
Larsen skrev:Tyvärr, är jag borta denna helg...
Hoppas någon skriver här hur ni hade det och hoppas det blir repris så man kan vara med
PerStromgren skrev:Larsen skrev:Tyvärr, är jag borta denna helg...
Hoppas någon skriver här hur ni hade det och hoppas det blir repris så man kan vara med
Ja respektive det hoppas jag!
petersteindl skrev:PerStromgren skrev:Larsen skrev:Tyvärr, är jag borta denna helg...
Aha, du hoppas att Larsen håller sig borta denna helg
PerStromgren skrev:petersteindl skrev:PerStromgren skrev:Larsen skrev:Tyvärr, är jag borta denna helg...
Aha, du hoppas att Larsen håller sig borta denna helg
Den där Larsen, du vet...![]()
Om du var litet noggrannare vid syntaxanalysen hade nog satserna parats ihop annorlunda!
bootstrap skrev:Och jag ger mig själv bakläxa och ska försöka hitta nåt riktigt udda, även för fin(smal)smakare.
reeltoreel skrev:Mycket trist att man inte kunde komma på denna träffen. Sitter här fortfarande med ryggvärk tyvärr.
Nästa gång skall jag inte gå till bowlingbanan innan träffen
Stereotypen skrev:reeltoreel skrev:Mycket trist att man inte kunde komma på denna träffen. Sitter här fortfarande med ryggvärk tyvärr.
Nästa gång skall jag inte gå till bowlingbanan innan träffen
Ja, det var otur att du skadade ryggen. Hör av dig när du känner dig redo för en träff så styr vi upp något.
jonasz skrev:Hmmm då är ju mässan i Estockholmo...
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 28 gäster