Jag har skickat ut PM till dem som anmält intresse! Skulle jag ha missat någon så skriv här så skickar jag ett PM med info!

Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Glebster skrev:I egenskap av upphovsmakare till evenemanget är det med en liten tår i ögat jag meddelar att jag inte har möjlighet att närvara, är helt enkelt för mycket med jobb och familj för tillfället...
Önskar er en trevlig tillställningen och kräver avrapportering efter jämförelse!![]()
Fjonkalicious skrev:Kommer Bomellberg?
bomellberg skrev:Fjonkalicious skrev:Kommer Bomellberg?
Ja, det gör han! Och han har med stålar till Fjonk, och en pava vin till dragbasunen, och lite pilsner i allmänhet och ett djävla gott humör!
Nattlorden skrev:Så.... nu är det inte så lång tid kvar...
Vad har vi att spela på, vad har folk tänkt att ta med, hur enkelt är det att lyfta med saker (parkering -> dörr) ?
jonasp skrev:Nattlorden skrev:Så.... nu är det inte så lång tid kvar...
Vad har vi att spela på, vad har folk tänkt att ta med, hur enkelt är det att lyfta med saker (parkering -> dörr) ?
Jag kommer att vara där, och jag är en gaffeltruck. Om du tar med någon spännande lovar jag att lyfta in det åt dig!
säger illusionisten.jonasp skrev:Good point. Jag tänkte inte släpa med något!
Glebster skrev:Fjonkalicious skrev:Jag tar med en vintage-cd, öl, bomellbergs grunka och förhoppningsvis lite grejs till schmutz.
...och ett erbjudande från undertecknad.
Fjonkalicious skrev:Glebster skrev:Fjonkalicious skrev:Jag tar med en vintage-cd, öl, bomellbergs grunka och förhoppningsvis lite grejs till schmutz.
Hehe, det måste du berättat för några timmar sedan. Har du förhoppningar om att jag minns så länge... Helt noll efter några glas rödtjut. Pm:a eller sms:a om det är hemlet.
Nattlorden skrev:Vad har U.R. själv för utrustning?
Glebster skrev:Fjonkalicious skrev:Glebster skrev:Fjonkalicious skrev:Jag tar med en vintage-cd, öl, bomellbergs grunka och förhoppningsvis lite grejs till schmutz.
Hehe, det måste du berättat för några timmar sedan. Har du förhoppningar om att jag minns så länge... Helt noll efter några glas rödtjut. Pm:a eller sms:a om det är hemlet.
Jag essemmessade för typ en timme sedan.
jonasp skrev:Nattlorden skrev:Vad har U.R. själv för utrustning?
pi60s, NAD208, himmabyggda basmoduler som drivs av en annan NAD (tror jag?), ett par OA51LE2, denon av-receiver. Typ. Med reservation för dåligt minne och allmän förvirring....
jonasp skrev:Nattlorden skrev:Vad har U.R. själv för utrustning?
pi60s, NAD208, himmabyggda basmoduler som drivs av en annan NAD (tror jag?), ett par OA51LE2, denon av-receiver. Typ. Med reservation för dåligt minne och allmän förvirring....
bomellberg skrev:OK. Grabbarna har tennisträning på Victoriastadion som slutar kl 10.30. Får vi störa dig då?Då kan jag cykla upp sedan.
Fjonkalicious skrev:Glebster skänker bort en omålad Cantoncenter om någon vill ha.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster