Alexi skrev:Decisive och O&G2-ch skrev:Vilka är årets "den-får-ni-inte-missa" och vilka mer än Holo och Ägg representeras här på faktiskt?
Ino.
Moderator: Redaktörer
Alexi skrev:Decisive och O&G2-ch skrev:Vilka är årets "den-får-ni-inte-missa" och vilka mer än Holo och Ägg representeras här på faktiskt?
Alexi skrev:Decisive och O&G
Naqref skrev:Ino.
Nefilim skrev:Vem är Lennart Nilsson då? Har aldrig hört talas om honom..
Fotografen?
Ett tips är att cirkulera förbi LTS plats, där brukar många ha som utgångspunkt, vare sig de är med i LTS eller inteeksund skrev:Hursomhelst så skulle det vara kul att se några ansikten på mässan, men hur identifierar vi oss? Det har ju funnits en del förslag i tråden, men jag är inte säker på att just dom förslagen tilltalar mig.
Kanske en tidpunkt vid någon plats?
paa skrev:Nefilim skrev:Vem är Lennart Nilsson då? Har aldrig hört talas om honom..
Fotografen?
Skulle gissa på den här:
http://www.akustik.nu/
Reklam förklätt som föredrag.paa skrev:Nefilim skrev:Vem är Lennart Nilsson då? Har aldrig hört talas om honom..
Fotografen?
Skulle gissa på den här:
Nefilim skrev:paa skrev:Nefilim skrev:Vem är Lennart Nilsson då? Har aldrig hört talas om honom..
Fotografen?
Skulle gissa på den här:
Då litar jag mer på Ingvar Öhman.
Nefilim skrev:Vem är Lennart Nilsson då? Har aldrig hört talas om honom..
Fotografen?
Och vad ska de extrema dyrhifi-nördarna med honom till isf?
Jag menar de som man ser anläggningars bilder på kala och
sterila rum utan akustikåtgärder. Samma människor hävdar
ju att man inte behöver göra något åt rummet, utan det finns
i prylarna..
Det har funnits mässor med riktiga föredrag.pLudio skrev:MagnusÖstberg skrev:Reklam förklätt som föredrag.
Till skillnad från alla andra demonstrationer på mässan?
hassez skrev:En lång referenslista säger väl ingenting, frågan är vad han gjort och hur det blev.
Gå dit och lyssna och ställ honom mot väggen-
IÖ's referenslistata går väl inte heller av för hackor.
hassez skrev:En lång referenslista säger väl ingenting, frågan är vad han gjort och hur det blev.
Panelguy skrev:hassez skrev:En lång referenslista säger väl ingenting, frågan är vad han gjort och hur det blev.
Säger den mer då?
hassez skrev:Panelguy skrev:hassez skrev:En lång referenslista säger väl ingenting, frågan är vad han gjort och hur det blev.
Säger den mer då?
Troligen inte, men IÖ är mer känd här på faktiskt.
eksund skrev:Hur botar man galenskap, som t.o.m. gått så långt att man införskaffat ett extra par JBL högtalare som ska byggas om?
hifikg skrev:Vilken tid uppträder Anna-Lotta och var?
hassez skrev:Panelguy skrev:hassez skrev:En lång referenslista säger väl ingenting, frågan är vad han gjort och hur det blev.
Säger den mer då?
Troligen inte, men IÖ är mer känd här på faktiskt.
När man läser vad han skriver inser man att han är mycket kompetent.
Men det hindrar ju inte att den andra också är bra.
Som sagt, lyssna och fråga.
hifikg skrev:Någon hifi-tidning har jag inte tecknat prenumeration på (än), kanske kommer något mässerbjudande. Finns det någon mer än trotjänaren Hifi & Musik idag (på svenska)?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster