Fjonkalicious skrev:Ge en sångerska rätt förutsättningar och snubben ett riktigt piano. Då snackar vi.
+1
Borde varit självklart, kan man tycka.
Moderator: Redaktörer
petersteindl skrev:Vee-Eight skrev:Jag har inget mot livemusik i hifisammanhang, tvärtom faktiskt då jag musicerar mer än finlyssnar hifi för tillfället. Det var snarare Anna Lotta Larssons musik och framträdande som är föremål för min avsmak.
Så du var där på mässan och tyckte att hennes framträdande var så dåligt att du fick avsmak?
Anna Lotta Larssons musik skriver du. Jag trodde hon mest sjöng andras låtar.
MvH
Peter

NiklasF skrev:paa skrev:NiklasF skrev:Jag letar efter tråden " Det bästa med mässan" men hittar ta mig tusan inte den.
Eller var mässan såpass kass kanske?
Allt det bästa finns ju i tråden:
High-end mässan 11-12 februari
Glömde smilien, faktiskt är nog enda stället vad jag har sett som tar sig mödan att starta en tråd som tar upp det som är så otroligt kasst med en mässa.
Säger endel kan jag väl tycka...Tråkigt!
paa skrev:NiklasF skrev:paa skrev:NiklasF skrev:Jag letar efter tråden " Det bästa med mässan" men hittar ta mig tusan inte den.
Eller var mässan såpass kass kanske?
Allt det bästa finns ju i tråden:
High-end mässan 11-12 februari
Glömde smilien, faktiskt är nog enda stället vad jag har sett som tar sig mödan att starta en tråd som tar upp det som är så otroligt kasst med en mässa.
Säger endel kan jag väl tycka...Tråkigt!
Ja, Strmbrg kan ju vara lite neggo ibland.
Men, vilken smiley ska man klämma in här då?
Naqref skrev:Jag tycker det är en bra tråd där man kan få utlopp för det ena och det andra.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster