Hej wänner af ino!
Har även jag fallit offer efter att ha dränerat internet på information då jag går i nyköpstankar. Har lite funderingar.
Är intresserad av pi60s men förstår att det är e ganska lång process innan jag kan köpa sådana, och dessutom har jag ju faktiskt inte lyssnat på de

Då har jag hört att det finns en modell man kan köpa olyssnad, piP och piPs om jag har förstått det rätt? Är ju perfekt för mig som bor lång norr och inte har tillgång till att få lyssna. Har tänkt att ringa Ingvar och beställa men vad jag har förstått så är han väldigt upptagen så jag vill inte ringa och störa utan lite kött på benen. Först undrar jag om det går att få ovan nämnda modeller skickade eller om jag måste bege mig på resa till Stockholm. Har även skickat mail så att jag kan få ta del av prislistan vilken jag väntar på, så jag undrar även vilken prisklass piPs ligger i?
Vill tacka för ett mycket trevligt forum där det verkar finnas många kunniga användare, tycker det är väldigt bra kvalité på postandet tsk från många liknande forum, tidningsskrifter etc. Tackar även så mycket för eventuella svar!