Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Filterspolen i serie med basen i ett passivt filter reducerar väl distorsionen i baselementet? Jag tycker jag läst det i några trådar?hassez skrev:Är det helt omöjligt att använda miniDISP som filter.Jag vet att det krävs extra effektförstärkare då, men skulle det bli någon kvaliteskillnad.
paa skrev:Filterspolen i serie med basen i ett passivt filter reducerar väl distorsionen i baselementet? Jag tycker jag läst det i några trådar?hassez skrev:Är det helt omöjligt att använda miniDISP som filter.Jag vet att det krävs extra effektförstärkare då, men skulle det bli någon kvaliteskillnad.
avr7000 skrev:My bad....
Jag har kollat upp med banken att allt skall funka och kommer att PM'a ut kontonummer etc. till er på listan idag eller i morgon, sedan skjuter vi bara på betalningsdeadline några dagar.
Mvh
Stefan
Hoppa in vet jag - jag får backa ur. Måste prioritera annat, mig själv och jag har för många projekt igång.Plymotonic skrev:Jag såg att det var några avhopp från gruppköpet.
Om det finns möjlighet, såhär fem över tolv, så är jag definitivt med på ett par!
PM:a bara kontonumret, så trycker jag in stålars på studs.
Kan tillägga att jag även framledes är intresserad av center, basmoduler och lillStigs.
mvh/ply
bomellberg skrev:Jag gillar AVR7000's variant bättre. De får högtalaren att ligga flush (dikt an) mot väggen.
STDI skrev:Naqref skrev:petersteindl skrev:lemmts skrev:Oj, jag har glömt meddela att jag fortfarande är med, vilket härmed görs.
Vet någon hur många 51:or som tillverkades på 80-talet?
Lasse
500 par om jag inte är felunderrättad. Vi på Ljudbutiken sålde 60 - 70 par av dessa.
MvH
Peter
Jag har för mig att det är fler men det är ju lätt att kontrollera. Uppgiften har väl dessutom funnits tidigare här på forumet?
Carlssonplanet.com säger "Antal sålda: ca 1400 par (totalt)".
tobben73 skrev:oj.. som ny hifinörd önskar jag att jag hittat hit tidigare.. helt såld på ljudet från Carlsson högtalare. Blir det fler erbjudande?
Tobias
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: doppler, Hjalmar_Branting och 22 gäster