Jag undrar om Ingvar har något emot sådanna här trådar. Jag är inte han, men jag hade nog haft det.
Det här borde nog trådskaparen och Ingvar kunna lösa direkt mellan varandra och det är ju faktiskt sådana kompletteringar som kan skickas utan risk för att något går sönder.
Har man köpt för så jäkla mycket pengar som det här känns det på något vis underliggt om leveransen inte blir komplett när man fått besked att den kan avhämtas. Okej, fel kan det ju alltid bli och Ingvar verkar ju som vanligt synerliggen noggrann med att det blir korrekt i slutändan. Det är han på något vis världsbäst på.
Men som köpare hade jag blivit skogstokig om jag köpt något för de här pengarna och den som får ordna så att jag får det som saknas eller som skall kompletteras är jag - kunden.
JAG hade nog vänligt bett Ingvar skicka prylarna på Inos bekostnad. Så gör jag iallafall genomgående med andra leverantörer. Och det är först när det börjar kosta i tid och pengar som man lär sig bli bättre
Ingvar kanske behöver lära sig bli mer strukturerad
IKEA är ett lysande exempel på en leverantör som tidigare var helt galet dålig med kvalitetskontrollen av sina kundleveranser och det har de lagt mycket energi på att förbättra. Tidigare var det inte ovanligt att det det saknades en pryl här och där..
Nåja, on topic: Hittar du ingen lösning på det här via någon forummedlem eller Ingvar första delen av veckan - så kan jag hjälpa till med att skicka ner prylarna. Ingvar träffar jag till helgen och kan skicka nästkommande vecka.
Isåfall får du får stå för kostnaderna.