Alexi skrev:Jag?chrisss skrev:MagnusÖstberg skrev:Åker gärna med Chrisss
Ok,
Komorok + MÖ + Chrisss + ?
ok
Moderator: Redaktörer
lilltroll skrev:Jag har hört ett rykte om att kanske även jag kan få plats.
Åker gärna med någon annan, alternativt stoppar in 3 st till i min bil på väg Söderut.
Tänk vad rykten spridsDartman skrev:lilltroll skrev:Jag har hört ett rykte om att kanske även jag kan få plats.
Åker gärna med någon annan, alternativt stoppar in 3 st till i min bil på väg Söderut.
![]()
Vad kul! Klart du ska komma med!
/Jonas
MagnusÖstberg skrev:Klart jag ställer upp! Bara jag kommer hem igen..
Då finns det ledig plats i chrisss bil.
Ragnwald skrev:Otorpediska bilstolar inget för Al-Qaida.
Tack för den mycket precisa sträck- och avståndsnoteringenlilltroll skrev:MagnusÖstberg skrev:Klart jag ställer upp! Bara jag kommer hem igen..
Då finns det ledig plats i chrisss bil.
Jag släpper dig vid Sörmlandsleden mellan Katrineholm och Flen, då är det bara följa ledens norra del en 15-20 mil så är du framme söder om Globen i S-holm.
petersteindl skrev:Ragnwald skrev:Otorpediska bilstolar inget för Al-Qaida.
Jasså är det inte. Vad synd. Då får väl lilltroll sitta i vanlig stol då
Dartman skrev:lilltroll skrev:Jag har hört ett rykte om att kanske även jag kan få plats.
![]()
Vad kul! Klart du ska komma med!
/Jonas
Åk med mig och lilltroll.2-ch skrev:Tack för alla glada tillrop. Det är på väg att ordna upp sig men att köra hela vägen fram och tillbaka funkar nog inte eftersom ena ögat är transprent eller i alla fall nästan osynligt från ibsidan.
Jag får se hur det utvecklas helt enkelt.
Inga problem, du har inte rösträtt och kan ligga i källaren under GÖKenlilltroll skrev:Efter som jag förmodar att vi kommer avlyssna en linjekälla i diskanten så är det opassande att jag står upp och lyssnar, och om jag inte kan stå så måste jag halvligga, och det göres endast i finfåtöljen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster