Moderator: Redaktörer
adzer skrev:Vill meddela att jag nu känner mig klar med mitt nya lyssningsrum. Så vill någon lyssna på Ino i ett "hyffsat" seriöst lyssningsrum i Karlstad så är det bara att höra av sig. Alltid trevligt att täffa nya människor
PerStromgren skrev:adzer skrev:Vill meddela att jag nu känner mig klar med mitt nya lyssningsrum. Så vill någon lyssna på Ino i ett "hyffsat" seriöst lyssningsrum i Karlstad så är det bara att höra av sig. Alltid trevligt att täffa nya människor
Trevligt! Jag hör av mig!
bootstrap skrev:Jag är intresserad. Gärna nästa veckaHar gubbarna redan varit på besök? Vore ju hemsk trevligt om det blir en liten träff av det hela
adzer skrev:Ok du kan la kolla på det. För funkar det för dig, per och stereotypen så kör vi på det
adzer skrev:Ok du kan la kolla på det. För funkar det för dig, per och stereotypen så kör vi på det
adzer skrev:Oj såg nu att jag hade fel vecka på kalendern. Var onsdag den 14 som kommer nu först. Hur e det då?
bootstrap. Oki men vi kan väl säga kl 1700 eller så. För min del kan vi gärna hålla på hela källen så kom du när du har tid
Per: Kanon det incisterar jag på
Signalhornsgatan 70 på Kronoparken.
Precis bredvid universitetet för de som inte vet.
Ni kan nå mig på nummer 070-5783343
Användare som besöker denna kategori: RogerGustavsson och 19 gäster