Moderator: Redaktörer
PerStromgren skrev:Mmmm. Jag anar återvinning här. Av tips, alltså.
MagnusÖstberg skrev:Jag, jag anar bara att någon känner att det "var skitlängesedan jag startade en tråd nu".
Strmbrg skrev:Den mesta musiken är inte tillräckligt anpassad till att kunna användas till att testa vad anläggningen "går för".
Vem fasen tar med sig "Helmer Bryd" eller "Blommig Falukropp" till hify- mässan?
KarlXII skrev:Strmbrg skrev:Den mesta musiken är inte tillräckligt anpassad till att kunna användas till att testa vad anläggningen "går för".
Vem fasen tar med sig "Helmer Bryd" eller "Blommig Falukropp" till hify- mässan?
Gör inte alla det?![]()
Hur länge sen var du på mässa egentligen?
Strmbrg skrev:KarlXII skrev:Strmbrg skrev:Den mesta musiken är inte tillräckligt anpassad till att kunna användas till att testa vad anläggningen "går för".
Gör inte alla det?![]()
Förvisso förändras ju världen snabbare än jag hinner sätta ner käppen, men jag var på Skärraton förra året.
Hörde ingen Helmer då i alla fall.
KarlXII skrev:Strmbrg skrev:KarlXII skrev:Strmbrg skrev:Den mesta musiken är inte tillräckligt anpassad till att kunna användas till att testa vad anläggningen "går för".
Gör inte alla det?![]()
Förvisso förändras ju världen snabbare än jag hinner sätta ner käppen, men jag var på Skärraton förra året.
Inte jag heller. Tur det.
Kan aldrig sluta att nynna på skiten annars.
ErikAndersson skrev:KarlXII skrev:Strmbrg skrev:KarlXII skrev:Strmbrg skrev:Den mesta musiken är inte tillräckligt anpassad till att kunna användas till att testa vad anläggningen "går för".
Gör inte alla det?![]()
Inte jag heller. Tur det.
Kan aldrig sluta att nynna på skiten annars.
Norge,Norge det är ett djävla land, norrmän,norrmän ett djävla rövarband............ ere nån som kommer ihåg texten?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] och 17 gäster