Moderator: Redaktörer
Har du pratat med tjejen om planerna på att bygga för fönstrena i vardagsrummet än?Alexi skrev:Jag vill ha 6st som surround
mx skrev:Jag vill ha ett par. Hur gör man?
Nattlorden skrev:Förresten - med ägg i sortimentet, gör det Bremen till ett skalbolag?
eljulio skrev:En del återstår att berätta av vad jag har läst hittills, även om "Äggens" tillkomst!
E skrev:Ja, jag har säkert missat något. Vilken sida ungefär? Jag har ju inte läst, och tänker inte läsa, alla 85 sidor.
E skrev:Då hoppas jag sortimentet får tillskott av en mat- och sovklocka.eljulio skrev:En del återstår att berätta av vad jag har läst hittills, även om "Äggens" tillkomst!
När det gäller äggens tillkomst är väl Ingvar inblandad mer än Peter vill
erkänna? Har jag för mig.
Mvh E*
Nattlorden skrev:E skrev:Ja, jag har säkert missat något. Vilken sida ungefär? Jag har ju inte läst, och tänker inte läsa, alla 85 sidor.
Det är inte värt att lägga en kvart på?
Harryup skrev:E skrev:Då hoppas jag sortimentet får tillskott av en mat- och sovklocka.eljulio skrev:En del återstår att berätta av vad jag har läst hittills, även om "Äggens" tillkomst!
Mvh E*
Vad är poängen att skriva detta? Jag har känt Peter sen 1980 och redan då jobbade han med flera diskanter och reflekterat ljud hemma. Och han var sedan många år redan mycket god vän till Stig Carlsson.
Jag tycker det är insinuant och dålig stil att skriva som du gör.
PM Peter och red ut det om du har frågor, nu ser det bara ut som att du vill förringa Peters arbete.
mvh/Harryup
E skrev:Nattlorden skrev:E skrev:Ja, jag har säkert missat något. Vilken sida ungefär? Jag har ju inte läst, och tänker inte läsa, alla 85 sidor.
Det är inte värt att lägga en kvart på?
Vad har du för metod för 85 sidor på en kvart?
Mvh E*
E skrev:Harryup!
Jag tycker att det är insinuant och dålig stil att skriva som du gör!
Mvh E*
E skrev:Vad har du för metod för 85 sidor på en kvart?
Nattlorden skrev:E skrev:Vad har du för metod för 85 sidor på en kvart?
Mer än tio sekunder per sida behöver du väl inte? Säkerligen kan du göra av med flertalet på 3-4.
E skrev:Ja, jag har säkert missat något. Vilken sida ungefär? Jag har ju inte
läst, och tänker inte läsa, alla 85 sidor.
Mvh E*
E skrev:Då hoppas jag sortimentet får tillskott av en mat- och sovklocka.eljulio skrev:En del återstår att berätta av vad jag har läst hittills, även om "Äggens" tillkomst!
Mvh E*
Mvh E*
petersteindl skrev:E skrev:Då hoppas jag sortimentet får tillskott av en mat- och sovklocka.eljulio skrev:En del återstår att berätta av vad jag har läst hittills, även om "Äggens" tillkomst!
Mvh E*
Äggens tillkomst? Jo, det är lätt hänt att få för sig saker då man inte känner till ett endaste skvatt i frågan.
Då Bremenäggen finns i butikerna skall jag börja skriva angående äggens tillkomst.
Det kanske kan vara av intresse att höra min redogörelse också![]()
MvH
Peter
eljulio skrev:petersteindl skrev:E skrev:Då hoppas jag sortimentet får tillskott av en mat- och sovklocka.eljulio skrev:En del återstår att berätta av vad jag har läst hittills, även om "Äggens" tillkomst!
Mvh E*
Äggens tillkomst? Jo, det är lätt hänt att få för sig saker då man inte känner till ett endaste skvatt i frågan.
Då Bremenäggen finns i butikerna skall jag börja skriva angående äggens tillkomst.
Det kanske kan vara av intresse att höra min redogörelse också![]()
MvH
Peter
Jo, det är av intresse.Är berättelsen färdigskriven? Jag räknar med att få läsa om den samma dag som "Äggen" finns i handeln...
![]()
Men jag vill även höra mer hifihistoria. Mkt intressant!
petersteindl skrev:Då Bremenäggen finns i butikerna skall jag börja skriva angående äggens tillkomst.
petersteindl skrev:Så det tar ett tag efter butikslansering.
MvH
Peter
NiklasF skrev:petersteindl skrev:Så det tar ett tag efter butikslansering.
MvH
Peter
När kommer dom och i vilka butiker kommer man få uppleva dessa?
NiklasF skrev:petersteindl skrev:Så det tar ett tag efter butikslansering.
MvH
Peter
När kommer dom och i vilka butiker kommer man få uppleva dessa?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 18 gäster