Moderator: Redaktörer
TCM skrev:Hur ser ÖsterGÖK:arna på observatörer som inte kommer att utmana?
Jag skulle föredra efterGÖK hos Dartman, ty det vore perfekt med en grillfest efteråt
Jansson skrev:@ Alla ÖGÖKare:
Historiskt har ÖGÖK haft två observatörer.
Dartman och Nielsen.
Min åsikt är att TCM är mycket varmt välkommen.
2-ch sammanfattar saken bra tycker jag.
@Alexi.
Dartman skrev:Dask!
Komorok tycker att Göken ska få en flyttchans, så han har daskat till! Vi har enats om att battla lördagen den 26:e maj.
Vi är öppna för i vilken ordning vi ska besökas, börja i Kungsängen och avsluta med partaj (grillning kanske?) i Linkeboda, eller tvärtom.
30Hzbone skrev:Är också medlem i ett GÖK-sällskap, möjligen ännu mer hemligt än Östergök.
Det kallas aldrig till möte så ingen kan komma, det hade inte blivit så utspätt då, när vi träffas Kaffegöken och jag.
Skål på er!
30Hzbone skrev:Skål på er!
Fjonkalicious skrev:Man skulle kunna göra detsamma fast spädd med mörk rom istället.
30Hzbone skrev:Fjonkalicious skrev:Man skulle kunna göra detsamma fast spädd med mörk rom istället.
Har bara denna hemma:
Kanske inte mörk nock.
Får prova senare i kväll, behöver litta sånt i medicinskt (snuvig) syfte.
Ursäkta OT-Göken.
molle skrev:Jag begår gärna Gök-premiär den 26 maj! Om en rookies önskemål räknas, tycker jag också att evenemanget med fördel avslutas nära Stockholm.
MagnusÖstberg skrev:Dags för en egen tråd pojkar?molle skrev:Jag begår gärna Gök-premiär den 26 maj! Om en rookies önskemål räknas, tycker jag också att evenemanget med fördel avslutas nära Stockholm.
Kul!
bassman skrev:30Hzbone skrev:Fjonkalicious skrev:Man skulle kunna göra detsamma fast spädd med mörk rom istället.
Har bara denna hemma:
Kanske inte mörk nock.
Får prova senare i kväll, behöver litta sånt i medicinskt (snuvig) syfte.
Ursäkta OT-Göken.
Den där är faktiskt jävligt god å prisvärd! Fan skall man supa till lite i afton. Man blev ju sugen
MagnusÖstberg skrev:Dags för en egen tråd pojkar?molle skrev:Jag begår gärna Gök-premiär den 26 maj! Om en rookies önskemål räknas, tycker jag också att evenemanget med fördel avslutas nära Stockholm.
Kul!
Dartman skrev:MagnusÖstberg skrev:Dags för en egen tråd pojkar?molle skrev:Jag begår gärna Gök-premiär den 26 maj! Om en rookies önskemål räknas, tycker jag också att evenemanget med fördel avslutas nära Stockholm.
Kul!
En plusetta där med. Du är välkommen till lilla huset på prärien, Molle!
/Jonas
Dartman skrev:Komorok ringde nyss. Han hade via säker källa fått reda på att det skulle Melodifestivalfinalas vårt valda datum. Då denna melodins blå band drar många sanna musikälskares fulla uppmärksamhet nödgas vi flytta vårt battle en vecka framåt till:
Lördagen den 2:e juni
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster