Moderator: Redaktörer
Objektivisten skrev:Sädärja, nu kör jag också med dämpkuddar.
Komorok skrev:Citera mitt inlägg för att se hur du ska göra för att visa bilder från MHB.
Komorok skrev:Objektivisten skrev:Komorok skrev:Citera mitt inlägg för att se hur du ska göra för att visa bilder från MHB.
Aha...
Jag såg sedan att du postade i testdelen också, så jag visade samma sak där.
Harryup skrev:Komorok skrev:Objektivisten skrev:Komorok skrev:Citera mitt inlägg för att se hur du ska göra för att visa bilder från MHB.
Aha...
Är det där dom fötter du har på dina stenhögtalare?
mvh/Harryup
Komorok skrev:Harryup skrev:Komorok skrev:Objektivisten skrev:Komorok skrev:Citera mitt inlägg för att se hur du ska göra för att visa bilder från MHB.
Aha...
Är det där dom fötter du har på dina stenhögtalare?
mvh/Harryup
Nej, mina stenhögtalare står på en ryamatta i väntan på en SD-fotslösning.
Objektivisten postade ett inlägg med en bild från MHB som inte fungerade.
Jag hann citera det inlägget och förklara hur man editerar det hela för att
det skall fungera innan han tog bort inlägget. Så vad bilden visar får
Objektivisten förklara om han vill.
Komorok skrev:Jaha... men du fick ett svar ändå. Det gjorde nog inte ont på någon.
Vill du prova spikes under mina stenisar? Du får sätta dit dem själv
.
Harryup skrev:Komorok skrev:Jaha... men du fick ett svar ändå. Det gjorde nog inte ont på någon.
Vill du prova spikes under mina stenisar? Du får sätta dit dem själv
.
Jag vill ju inte testa spikes under några högtalare. Det svåra är väl inte att sätta dit dom, tror det är svårare att få loss dom ur golvet om du har trägolv.
mvh/Harryup
Conan skrev:
Spikes & mjukfötter - kan inte gå fel...
eljulio skrev:Med tanke på vikten på Komroks högtalare landar väl spiksen (utan skydd) två centimeter ner i parketten. Faktum är att de nog går så djup så att de blir som SD-kuddar till slut...
Bill50x skrev:eljulio skrev:Med tanke på vikten på Komroks högtalare landar väl spiksen (utan skydd) två centimeter ner i parketten. Faktum är att de nog går så djup så att de blir som SD-kuddar till slut...
Mjae, till slut landar de väl på betonggolvet under....
/ B
silver skrev:mx skrev:silver skrev:MX,blir det inga fler bilder från Piteålyssningen igårkväll
Ja, jag ska ordna detta. Räckte inte bilden med pannlampan?
Det kommer att bli i en helt egen tråd dock.
Va kul![]()
![]()
Men ska du verkligen bryta den här låååååååånga tråden.Så fort man slår på datorn så kommer den här tråden upp automatiskt nu för tiden![]()
datorn har liksom lärt sig att hitta hit själv
Richard skrev:Vad i hela friden har det med musik att göra ?
Jag har sagt det förut, och jag säger det igenRichard skrev:Nattlorden skrev:Richard skrev:Vad i hela friden har det med musik att göra ?
Du verkar inte ha förstått hur en högtalare fungerar...
Trevlig helg på dig.
Snart är det 1: a april......
MagnusÖstberg skrev:Jag har sagt det förut, och jag säger det igenRichard skrev:Nattlorden skrev:Richard skrev:Vad i hela friden har det med musik att göra ?
Du verkar inte ha förstått hur en högtalare fungerar...
Trevlig helg på dig.![]()
Richard borde ha titeln "opålitlig"... och
Snart är det 1: a april......
MagnusÖstberg skrev:Nu när du säger det, jag skall faktiskt göra en styv koppling av en regel mot en vägg nu
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster