LooovarRichard skrev:MagnusÖstberg skrev:Nu när du säger det, jag skall faktiskt göra en styv koppling av en regel mot en vägg nu
Ställ inte högtalaren så att den nuddar väggen bara, då låter det sämre, mera ostämt.

Moderator: Redaktörer
LooovarRichard skrev:MagnusÖstberg skrev:Nu när du säger det, jag skall faktiskt göra en styv koppling av en regel mot en vägg nu
Ställ inte högtalaren så att den nuddar väggen bara, då låter det sämre, mera ostämt.
Richard skrev:MagnusÖstberg skrev:Nu när du säger det, jag skall faktiskt göra en styv koppling av en regel mot en vägg nu
Komorok skrev:Richard skrev:MagnusÖstberg skrev:Nu när du säger det, jag skall faktiskt göra en styv koppling av en regel mot en vägg nu
Ungefär lika illa som att använda spikes.
Richard skrev:Komorok skrev:Richard skrev:MagnusÖstberg skrev:Nu när du säger det, jag skall faktiskt göra en styv koppling av en regel mot en vägg nu
Är du säker ? Har du ens provat ?
Richard skrev:mx skrev:Oppigårds Amarillo är en riktigt god Ale, från Dalarna.
Inte för att det har något med SD att göra. Just sayin'.
Man bör dricka scottsk whiskey då man lyssnar. Då låter det bättre.
Richard skrev:mx skrev:Oppigårds Amarillo är en riktigt god Ale, från Dalarna.
mx skrev:Richard skrev:mx skrev:Oppigårds Amarillo är en riktigt god Ale, från Dalarna.
Ja, varför inte. Har några flaskor i vitrinskåpet.
Richard skrev:mx skrev:Richard skrev:mx skrev:Oppigårds Amarillo är en riktigt god Ale, från Dalarna.
Ja, varför inte. Har några flaskor i vitrinskåpet.
Du bör käka kakor från scottland också...
bassman skrev:Richard skrev:mx skrev:Oppigårds Amarillo är en riktigt god Ale, från Dalarna.
Det är därför jag är nöjd, tycker jag inte det funkar löser man det en stänkare![]()
Richard skrev:Komorok skrev:Richard skrev:MagnusÖstberg skrev:Nu när du säger det, jag skall faktiskt göra en styv koppling av en regel mot en vägg nu
Richard skrev:Man bör dricka scottsk whiskey då man lyssnar. Då låter det bättre.
mrGaskill skrev:Det är ju skitlätt att höra om spikar är bra eller ej. Bara att spela nåt med John Myung (Dream Theater) som är så blyg så man aldrig får höra basen. Om Johna hörs så tydligt , ja då är det fel.
Mitt bästa tips.
mrGaskill skrev:elecotrolux köksmodellen med rengjorda potentiometrar och silvertejptweakad powerchord!
nä men pi60+a2+p-x2 ,onkyo707-rb1080 och lite skräp som förbinder allt.det ni! Råkandroll. Boogiewoogie! Snart är setupen typ komplett med en st50 55". Helt offtopic förvisso.
Richard skrev:Nej, fatta att INGEN heller ännu lyssnat till om instrumenten upplevs mer, eller mindre välstämda, trots att tråden numera nästan är 200 sidor.*
Komorok skrev:Richard skrev:Komorok skrev:Richard skrev:MagnusÖstberg skrev:Nu när du säger det, jag skall faktiskt göra en styv koppling av en regel mot en vägg nu
Jag är helt ointresserad av att prova sådant som fysikens lagar redan kan besvara åt mig.
Men jag utgår från att DU har provat eftersom du kom med ditt påstående först. Konsekvensen av att ställa högtalaren mot en vägg ger ju samma sorts påverkan på ljudet som spikes gör.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 40 gäster