Märkligt nog har de inte det. Deras värsting 7005 är baserad på 3311.paa skrev:Har inte Marantz nån motsvarande modell? Vad kostar den i så fall?
Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:Ingen har haft uppe eller påstått att någon av de är junk boom. Synd att du tycker din är junk, även nu när du kanske lärt dig och förstått manualen..
Den här tråden handlar om priset.
Nej, det verkar inte finnas någon ny Denon/Marantz i flaggskeppsregistret, och åtminstonde Marantz släpper de modellerna varannangång - som oftast.

MagnusÖstberg skrev:Ingen har haft uppe eller påstått att någon av de är junk boom. Synd att du tycker din är junk, även nu när du kanske lärt dig och förstått manualen..
Den här tråden handlar om priset.
Nej, det verkar inte finnas någon ny Denon/Marantz i flaggskeppsregistret, och åtminstonde Marantz släpper de modellerna varannangång - som oftast.
Alexi skrev:Hifiklubben säljer ut sina 4311 nu för 13k.
http://www.hifiklubben.se/produkter/fyndmarknad/hemmabio/stockitem_620_47540.htm
Inte superbilligt, men smidigt med svensk garanti.
Alexi skrev:Hifiklubben säljer ut sina 4311 nu för 13k.
http://www.hifiklubben.se/produkter/fyndmarknad/hemmabio/stockitem_620_47540.htm
Inte superbilligt, men smidigt med svensk garanti.
Alexi skrev:Redan nu pratas det om butikspriser neråt 15k för 4520ci i USA. Så jag gissar den kommer kosta 30k hos Hifiklubben.
Nattlorden skrev:Visst blir 4311 varm den med, men jag tror nog Integra/Onkyo-modellerna blev minst lika varma eller varmare.
( Förvånansvärt nog blir även min Pioneer med ICE-slutsteg noterbart varm när den pressats lite. )
Drakir skrev:Enligt butiken där jag köpte min Integra, är de gjorda för att kunna byggas in.
Min som iofs är den lilla 20.3, står i ett skåp utan problem.
Drakir skrev:Visst försöker man hypa Integra, men jämfört med apparater med liknande prestanda, så känns Integran inte så "budget" som tex plastbyggena från andra tillverkare..
För mig som gillar känslan i materialval, var det värt lite extra..
mx skrev:MagnusÖstberg skrev:Mmm, du kommer inte upp i 17Kkr hur du än fraktar den. Möjligen med privatplanadzer skrev:Jag även med tull och moms pålagt så är det ju sannslöst mycket mer.
Jag flyger alltid in alla mina produkter med privatplan.
Nattlorden skrev:mx skrev:MagnusÖstberg skrev:Mmm, du kommer inte upp i 17Kkr hur du än fraktar den. Möjligen med privatplanadzer skrev:Jag även med tull och moms pålagt så är det ju sannslöst mycket mer.
Jag flyger alltid in alla mina produkter med privatplan.
Under radarhöjd, eller?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 37 gäster