2-ch skrev:Hoppas ni får en trevlig afton
Tack, jag hoppas det inte går att undvika.
Moderator: Redaktörer
Fjonkalicious skrev:Stämmer det att det finns 3 platser lediga?
Mvh
Fjonk
Fjonkalicious skrev:Stämmer det att det finns 3 platser lediga?
petersteindl skrev:3 platser lediga? Hmm,... om Nattis har ett fat eller en tunna så skall du lägga dig under denna och vrida på kranen och öppna munnen![]()
![]()
Nattlorden skrev:petersteindl skrev:3 platser lediga? Hmm,... om Nattis har ett fat eller en tunna så skall du lägga dig under denna och vrida på kranen och öppna munnen![]()
![]()
De fat jag är delägare i ligger inte hemma hos mig.
petersteindl skrev:Va tristDet är kul med Whisky från kran
Nattlorden skrev:petersteindl skrev:Va tristDet är kul med Whisky från kran
Skall försöka hitta en tunna "Old Smuggler" åt dig.
petersteindl skrev:Jag har haft the Glenlivet 1941. Den tycker jag var god. Kan du skaffa en tunna av den.Lättast är nog att kontakta Gordon & MacPhail
Annars kan jag nöja mig med 1959, men å andra sidan, har du 1940 så är det okAnnars funkar Mortlach 1938. Jag är inte så kräsen.
Det går även jättebra med en tunna MacAllan 1951. Den tycker jag var god.
Nattlorden skrev:petersteindl skrev:Jag har haft the Glenlivet 1941. Den tycker jag var god. Kan du skaffa en tunna av den.Lättast är nog att kontakta Gordon & MacPhail
Annars kan jag nöja mig med 1959, men å andra sidan, har du 1940 så är det okAnnars funkar Mortlach 1938. Jag är inte så kräsen.
Få se... de brukar gå för sådär kvartsmiljonen per liter, gissar vi det låg på 250litersfat så borde där vara hundra liter kvar... så sisådär 25 miljoner skulle fatet gå lös på. Jag kör Ford Mondeo - känns det rimligt att jag skulle ligga på något sådant?
StefanL skrev:Nattlorden skrev:petersteindl skrev:Jag har haft the Glenlivet 1941. Den tycker jag var god. Kan du skaffa en tunna av den.Lättast är nog att kontakta Gordon & MacPhail
Få se... de brukar gå för sådär kvartsmiljonen per liter, gissar vi det låg på 250litersfat så borde där vara hundra liter kvar... så sisådär 25 miljoner skulle fatet gå lös på. Jag kör Ford Mondeo - känns det rimligt att jag skulle ligga på något sådant?
Tja, du måste ju ha en Mondeo av någon anledning?
Nattlorden skrev:petersteindl skrev:Jag har haft the Glenlivet 1941. Den tycker jag var god. Kan du skaffa en tunna av den.Lättast är nog att kontakta Gordon & MacPhail
Nattlorden skrev:Jag kör Ford Mondeo
nadifierad skrev:Ino funkar ganska bra!
Ragnwald skrev:nadifierad skrev:Ino funkar ganska bra!
Ino? Ta dig en whiskey pojk.
Nattlorden skrev:nadifierad skrev:Ino funkar ganska bra!
Tyckte allt du såg rätt nöjd ut efter att ha försökt vända pi60s-koner ut-och-in med Tubular Bells.
30Hzbone skrev:Det kanske behövs en mer ljudtrycksanpassad upphängning
av toa-dörren i farstun, trodde den skulle skaka loss och blotta
mig under fullt tryck.
Bara "vinkällaren" var värt ett besök.
Användare som besöker denna kategori: RogerGustavsson och 19 gäster