Moderator: Redaktörer
Objektivisten skrev:...en apparat eller pryl, men inte kunnat? Så här på rak arm kan jag förnimma bl a KEF referenceserien (ingen bas men välbyggda), TagMcLaren (grumlig hängmatta men coola), Lehman Black Cube (vass diskant men bra tanke), NAD silverline (färgade nåt brutalt men sexiga), Perreaux Reference (starka men presenceförhöjda), Carlsson (fylliga men svävande ljudbild), JMLab (rena men saknar värme). Fyll på!
robert293 skrev:Objektivisten skrev:...en apparat eller pryl, men inte kunnat? Så här på rak arm kan jag förnimma bl a KEF referenceserien (ingen bas men välbyggda), TagMcLaren (grumlig hängmatta men coola), Lehman Black Cube (vass diskant men bra tanke), NAD silverline (färgade nåt brutalt men sexiga), Perreaux Reference (starka men presenceförhöjda), Carlsson (fylliga men svävande ljudbild), JMLab (rena men saknar värme). Fyll på!
jag älskar med min tag mclaren varje kväll....den är allt annat än grumlig dock.
Jansson skrev:
Naim SBL.
Objektivisten skrev:Jansson skrev:
Naim SBL.
De där skulle jag vilja älska, köpa ohörda men jag har hört flera som dissar dom.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] och 17 gäster