MagnusÖstberg skrev:FBK skrev:MagnusÖstberg skrev:meanmachine skrev:MagnusÖstberg skrev:Enkelt ordnat, sluta tjata om dem och ta bort dem från försäljningslistan.
Börjar bli lite väl mycket marknadsföring nu.
Vore skittråkigt om dina inlägg hela tiden måste misstänkas att du skriver dom för att skapa efterfrågan till nått du vill bli av med
Är du dum i huvudet? Då får fan Ingvar hålla käften hädan efter och alla hans lakejer med. Jävla dubbelmoral.
Kan jag inte nämna Revel utan att misstänkas att det är försäljningstrick?
Inget ont menat om ino men om dig. Så jäkla less. Hädan efter föreslår jag att du sätter mig på ignore så slipper du plågas av mina inlägg.
Japp, den tån var känslig.
Kan mycket väl förstå meanmachine, då det finns en makalös dubbelmoral här som är så smaklös så det finns inte ord för det.![]()
Nu blir jag inte direkt förvånad över att det är MÖ som kommer med en sådan här kommentar, och jag tror att de flesta andra ser mycket väl hur det ligger till.
Startade en tråd om detta en gång när det kom upp om reklam i MM:s medlemstråd, men där åkte hänglåset på fort.
http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... ic&t=48119
Okej FBK, låt höra, varför är du inte förvånad?
Låt mig veta vad det är som inte gör dig förvånad, kläm fram det fort som fan och följ upp det med exempel.
Det du skriver indirekt är att jag promotar Ino - och kör med smygreklam för det märket. Det accepterar jag INTE överhuvudtaget om du inte kan bevisa det jäkligt konkret!!!
Sånna där lösa påståenden och insinueringar är INTE okej!
Det är ingen som ungått din inställning till Ino, men blanda inte in mig i den överhuvudtaget för det köper jag inte alls. Dom som har följt det här forumet vet att jag inte bara en gång, utan otaliga har varit i konflikt med Ingvar om sakfrågor. Det hindrar inte att jag kan hålla med honom i andra sakfrågor när han har rätt. Det är inte smygreklam för fem öre!
Vad är det för märkes-hålla-om-ryggen i den här konversationen från så sent som idag:Nattlorden skrev:Gör det inte, du kommer att ångra dig i framtiden annars. Alla behöver ett par piP (minst!).MagnusÖstberg skrev:Nej, det behöver man inte.
Jag tror inte enJohn är den typ som gör föhastade beslut.
Nu vill jag att du pratar ut, rakt ut och förklarar dig. Kan påpeka att det enda jag äger av Ino är ett par små högtalare som är utlånade sedan nått halvår eller längre.
Hot biter inte på mig för det första, det gör mig bara riktigt förbannad
märkes-hålla-om-ryggen och nu när du hoppade på MM om reklam.
Jag hade inte reagerat på ditt och Nattlordens inlägg om jag sett dem förut då man är så van med tjatet om Ino, men att samtidigt gnälla på MM blir bara för mycket.
Och sedan kommer jag inte med lösa påståenden och insinueringar alls, för jag har aldrig påstått att du promotar Ino och jag tror inte heller det. Utan jag reagerar bara på ditt tjat om reklam i fallet MM när det görs reklam på annat håll för ett märke. Nog sagt för min del, borde ha lagt mig redan då jag ska upp och jobba tidigt som vanligt.