schmutziger skrev:Hur hög är den?
Som en pi60 ungf?
104cm
Moderator: Redaktörer
schmutziger skrev:Hur hög är den?
Som en pi60 ungf?
Rydberg skrev:Vad är det för element i den?
HolographicAudio™ skrev:Rydberg skrev:Vad är det för element i den?
Hemligt
Fjonkalicious skrev:Ajajaj, vilken komplex form.
Harryup skrev:Har ni verkligen rätt att kalla den Darth Vader?
Annars kan ju Hollywood ha lidet en enorm ekonomisk skada fullt i klass med en kopiering av film.
mvh/Harryup
Flint skrev:Vad är det för fel på namnet Holographic Audio Högt. No1, eller LSP1 om det ska vara internationellt och fint? Dark Wader - vad är det? En mörk vadare?
Alexi skrev:En annan svensk högtalarkonstruktör visade upp en högtalare som såg nästan exakt likadan ut som den där för någon månad sedan...
steveo1234 skrev:Den ser ut som en Ino, men är snygg i alla fall.
Skumt
Alexi skrev:En annan svensk högtalarkonstruktör visade upp en högtalare som såg nästan exakt likadan ut som den där för någon månad sedan...
NiklasF skrev:Jag blir nyfiken på varför ni har valt att ta fram en högtalare enbart för demo, det finns ju ett par stycken kapitalstarka kunder i Sverige så sålänge den hamnar under 500K paret och dom är bra så skulle jag tro att det kan finnas en marknad, ändock liten.
HolographicAudio™ skrev:NiklasF skrev:Jag blir nyfiken på varför ni har valt att ta fram en högtalare enbart för demo, det finns ju ett par stycken kapitalstarka kunder i Sverige så sålänge den hamnar under 500K paret och dom är bra så skulle jag tro att det kan finnas en marknad, ändock liten.
Ingen kedja är starkare än sin svagaste länk (välanvänt ordspråk men mycket passande till din fråga). Det är ju ingen större vits med att dema kompetent HiFi-elektronik utan en riktigt bra omvandlare från elektrisk signal till ljud.
Det finns säkert en marknad för de här högtalarna. Vi har dock av strategiska skäl valt att koncentrera våra resurser på att utveckla, producera och marknadsföra elektronik.
Aerob skrev:HolographicAudio™ skrev:NiklasF skrev:Jag blir nyfiken på varför ni har valt att ta fram en högtalare enbart för demo, det finns ju ett par stycken kapitalstarka kunder i Sverige så sålänge den hamnar under 500K paret och dom är bra så skulle jag tro att det kan finnas en marknad, ändock liten.
Ingen kedja är starkare än sin svagaste länk (välanvänt ordspråk men mycket passande till din fråga). Det är ju ingen större vits med att dema kompetent HiFi-elektronik utan en riktigt bra omvandlare från elektrisk signal till ljud.
Det finns säkert en marknad för de här högtalarna. Vi har dock av strategiska skäl valt att koncentrera våra resurser på att utveckla, producera och marknadsföra elektronik.
...och jag misstänker att om det skulle visa sig finnas ett större intresse så är
det inte helt uteslutet att någon gång i framtiden även producera högtalaren?
adzer skrev:Skoj högtalare. Ser riktigt interessant ut. Inte snygg kanske, men intressant.
HolographicAudio™ skrev:adzer skrev:Skoj högtalare. Ser riktigt interessant ut. Inte snygg kanske, men intressant.
Samtliga mått och vinklar fyller en funktion för optimal ljudåtergivning och är inte alls designat för att se snyggt ut.
adzer skrev:Men jag undrar varför tog ni er tiden och resurserna att designa en högtalare ni ändå inte tänker sälja? Finns det inte någon högtalare på marknaden som kan ge er elektronik rättvisa?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 28 gäster