Moderator: Redaktörer
2-ch skrev:Håller med Komorok på det sättet att jag anser att var smärtgränsen går beror på en kombination av intresse och tillgångar.
meanmachine skrev:Sysslar du med marknadsundersökning magnus? Det är misstänksamt att du formar titeln så att man kan misstänka det. Vem tjänar på tråden?
Richard skrev:Jag svarar inte på trådens rubrik eftersom jag inte vill vara med i någon marknadsföring.
Jag tycker också att helheten är det viktigaste.MichaelG skrev:Jag svarade "0". Jag har fullregisterhögtalare idag och ett tacksamt rum, vilket innebär att förbättringar inom basområdet känns helt ointressant. Om jag varit intresserad av att spela extremt djupbasintensiv musik på extrema nivåer, hade mitt svar kanske varit annorlunda.
Hälsn. Michael
Nattlorden skrev:Behövs nog inte mer röstning... Plockar man bort de ointresserade 'nollorna' och trycker ut de som tycker >200,000 i en utdragen svans så är det väldigt nära en fin Gaussklocka, så det är högst troligt att formen bibehålles även vid fortsatt röstande.
lennartj skrev:Huvudhögtalare : basmodulsystem = 1 : 1,25
men jag tycker att det blir en skev jämförelse att ställa huvudhögtalarnas pris utan slutsteg mot basmodulsystemet där man inkluderar både slutsteg och delningsfilter.
Nattlorden skrev:Ta bort delningsfilter och slutsteg då. Delningsfiltret gäller ju definitivt båda och allt behöver få förstärkning.
lennartj skrev:Nattlorden skrev:Ta bort delningsfilter och slutsteg då. Delningsfiltret gäller ju definitivt båda och allt behöver få förstärkning.
Ok,
huvudhögtalare : baslådor (passiva) = 2 : 1
Om man köpt både nytt och begagnat och inte vet vad nypriset var då?MagnusÖstberg skrev:Det hade också varit intressant att veta förhållandet mellan huvudhögtalaranas prisbild och basmodulsystemet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster