Moderator: Redaktörer
Tanken är inte under förutsättning obegränsad ekonomi, utan med de livsprioriteringar man gör utifrån de förutsättningar som finns.markusA skrev:Vid lite eftertanke så hade min nolla kunnat vara +200000 också.
Priset är bara relevant i förhållande till ens inkomst.
Fanns pengarna skulle pristaket försvinna...
MagnusÖstberg skrev:Tanken är inte under förutsättning obegränsad ekonomi, utan med de livsprioriteringar man gör utifrån de förutsättningar som finns.
Hade jag obegränsat med pengar skulle jag bo någonannanstans..
Instrumentens grundklang går kanske inte så mycket djupare än 30Hz. Men man lyssnar på väldigt speciell musik om det är helt dött under 80Hz!phloam skrev:Smärtgränsen kanske hänger samman med vad musikerna hade för ambitioner under 80 hz? Jag undrar ibland hur fallet under 80 såg ut för musikern under arbete... men det är kanske många här som lyssnar på konstig rumbleambient och diverse elektroniskt?
phloam skrev:Smärtgränsen kanske hänger samman med vad musikerna hade för ambitioner under 80 hz? Jag undrar ibland hur fallet under 80 såg ut för musikern under arbete... men det är kanske många här som lyssnar på konstig rumbleambient och diverse elektroniskt?
Jadå, det går att få till.lakej skrev:Finns det ens några lådor för upp till 2.5tkr som går ned till 20 (eller under)?
Nattlorden skrev:phloam skrev:Smärtgränsen kanske hänger samman med vad musikerna hade för ambitioner under 80 hz? Jag undrar ibland hur fallet under 80 såg ut för musikern under arbete... men det är kanske många här som lyssnar på konstig rumbleambient och diverse elektroniskt?
Tycker det vore konstigt att bygga anläggning efter musiksmak, anläggningen skall väl kunna spela vad helst den blir matad med. Du kanske hittar annan musik att gilla i framtiden, eller vill at t dina besökare skall kunna få lyssna på det som de gillar?
Det tolkar jag som noll kronor såvida du inte menar något annat?petersteindl skrev:Någonstans söder om Södertälje går gränsen.
Lennart skrev:Inga gruppköp på gång för en högpresterande 10:a för basreflex tex. Är sugen på att bygga 4 st. Men det måste vara en uppgradering från mina g:a Y2:or med Focals 13"-element. Och jag inbillar mig att 4 st moderna 10:or pumpar mer är två Focalelement (eller 8 st 8:or?)
/Lennart
FBK skrev:Jag svarade 0, då det inte är aktuellt idag. Sedan så "tror" jag att det inte kommer bli något delat system i framtiden heller för min del, men man vet aldrig säkert heller.
StefanL skrev:Jag röstade 20000, för det är förbaskat nära vad jag gav.
Skulle egentligen viljat lägga ut så jag kunde fått 4 likadana till, fast det går inte för frun (hon har precis accepterat de som står där nu, 4 till? Njä.).
Nattlorden skrev:StefanL skrev:Jag röstade 20000, för det är förbaskat nära vad jag gav.
Skulle egentligen viljat lägga ut så jag kunde fått 4 likadana till, fast det går inte för frun (hon har precis accepterat de som står där nu, 4 till? Njä.).
Får man vara nyfiken på vad som gör att du ens tänkt tanken? Jag tyckte det lät/kändes som det räckte till gott och väl...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster