Moderator: Redaktörer
Presis fan va soft du e! Har du svare? Vad är kanin?norman skrev:Jag tror att han undrar vad ett par i6 kostar i byggsats och om dom finns med lackade lådor.
Sen verkar han gilla sådana där stora kaniner.
_Fredrik_ skrev:Presis fan va soft du e! Har du svare? Vad är kanin?norman skrev:Jag tror att han undrar vad ett par i6 kostar i byggsats och om dom finns med lackade lådor.
Nasjo kommin i matshen och va inte så jälla svår.
bassman skrev:_Fredrik_ skrev:Presis fan va soft du e! Har du svare? Vad är kanin?norman skrev:Jag tror att han undrar vad ett par i6 kostar i byggsats och om dom finns med lackade lådor.
Nasjo kommin i matshen och va inte så jälla svår.
Haru boffat bensin, eller kanske lim ?
_Fredrik_ skrev:Vad är kanin?
_Fredrik_ skrev:ett par i-serre i byggsarre o ere lackade lådor då? Ja kan inte plinga o kolla för luren e keff.
Hare bra
norman skrev:Jag tror att han undrar vad ett par i6 kostar i byggsats och om dom finns med lackade lådor.
Var inte luren helt kanin?_Fredrik_ skrev: Vad är kanin?
_Fredrik_ skrev:ett par i-serre i byggsarre o ere lackade lådor då? Ja kan inte plinga o kolla för luren e keff.
Hare bra
Varför skulle dom va dyrare än piP då?Nasjo skrev:_Fredrik_ skrev:Tack alla för svaren. Det var dyrare än jag hade tänkt mig, jag hade gissat på 7 lök eller nåt.
Jag testade en ny vassledrink igår.
Det är ju nästan vad piP kostar
_Fredrik_ skrev:Varför skulle dom va dyrare än piP då?Nasjo skrev:_Fredrik_ skrev:Tack alla för svaren. Det var dyrare än jag hade tänkt mig, jag hade gissat på 7 lök eller nåt.
Dom är ju högre än piP.Nasjo skrev:_Fredrik_ skrev:Varför skulle dom va dyrare än piP då?Nasjo skrev:_Fredrik_ skrev:Tack alla för svaren. Det var dyrare än jag hade tänkt mig, jag hade gissat på 7 lök eller nåt.
Varför är pi60 dyrare än piP
Det motsvarar nog 16 Bolomaner.Stranne skrev:Jag gav 12100:- i monteringssats med lackerad låda.
_Fredrik_ skrev:Dom är ju högre än piP.Nasjo skrev:_Fredrik_ skrev:Varför skulle dom va dyrare än piP då?Nasjo skrev:_Fredrik_ skrev:Tack alla för svaren. Det var dyrare än jag hade tänkt mig, jag hade gissat på 7 lök eller nåt.
Varför är pi60 dyrare än piP
Nefilim skrev:Men ursprungligen träd?
Simp_the_pimP skrev:MDF tillverkas av fint sågspån oftast från barrträd.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster