Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:Lyft ut sidodiskussionen om element till en egen tråd är ni snälla, så vi inte missar någon intresseanmälan
Done!Nasjo skrev:Blev sugen på att bygga själv, så avsäger mig intresset för lådor.
mvh Jonas
Det tror jag inteNasjo skrev:MagnusÖstberg skrev:Done!Nasjo skrev:Blev sugen på att bygga själv, så avsäger mig intresset för lådor.
mvh Jonas
Fast jag står ju med fortfarande
Vill bara påpeka att alternativ B inte är MUPPS utan en otestad designvariant som använder samma element i en ganska liten låda.ekansm skrev:Nu har jag läst så mycket om dessa Mupps så jag måste prova jag också
och jag vill ha två stycken variant B.
MagnusÖstberg skrev:Kul är att snickaren själv är intresserad
Återkommer om någon dag eller två med leveranstid, bwtalningsinfo och deadline för såväl intresseanmälan som för betalning!
Möjligen blir det så, beror lite på..-Palle- skrev:MagnusÖstberg skrev:Kul är att snickaren själv är intresserad
Återkommer om någon dag eller två med leveranstid, bwtalningsinfo och deadline för såväl intresseanmälan som för betalning!
Vad sägs om att vi prösjar för snickarens element? Som ett tack för hjälpen så att säga. Blir ju inte många kronor om man slår ut det på oss alla.
Läs typ 4 inlägg över ditt egna.Fredrikb72 skrev:Hur länge hålls beställningar uppe? Vore bra om du kan sätta en preliminär tidsplan (min egen är redan ett halvår försenad).
Mvh
Fixat!Hanky skrev:Hej igen, jag vill "bara" ha 6st lådor. Du hade skrivit 8 på första sidan![]()
Är det någon som är sugen på gruppköp utav högtalarelement så kan jag hålla i det, jag kan starta en egen tråd om det lite senare i kväll.
//Henke
MagnusÖstberg skrev:Läs typ 4 inlägg över ditt egna.Fredrikb72 skrev:Hur länge hålls beställningar uppe? Vore bra om du kan sätta en preliminär tidsplan (min egen är redan ett halvår försenad).
Mvh
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 212 gäster