Moderator: Redaktörer
Pinnick skrev:
ett par inte helt färdiga Ino pi60 samt en lika lite färdig dialog 2. I almfanér. Ja just ja nu mekas även en stereobänk. Brädan på golvet är ett av de fyra benen.
och grejorna står som de står p.g.a vissa omständigheter (saker man inte får flytta på) om någon undrade
mvh
/Pinnick
Hejsan,Svante skrev:Undrar om de här kan vara bra till surroundhögtalare. De ser ju ut att sprida rätt bra upp till 3kHz och det är väl viktigt. Snäll uppbrytning verkar de ha också. De går inte så djupt, men det ska ju heller inte surrounder göra.
Man måste ju ha nåt projekt till sommaren. Hmm.
http://www.d-s-t.com/link/peerless/data/830870.htm
EngelholmAudio skrev:Jag har exakt detta element hemma just nu och det element skall tillsammans med en fin diskant bilda basen för en stativare. Det verkar helt OK!
Köpte från DST. Dom har elementen!Svante skrev:EngelholmAudio skrev:Jag har exakt detta element hemma just nu och det element skall tillsammans med en fin diskant bilda basen för en stativare. Det verkar helt OK!
Ah, var fick du tag på det? Jag har inte lyckats hitta någon som har det i lager.
EngelholmAudio skrev:Köpte från DST. Dom har elementen!Svante skrev:EngelholmAudio skrev:Jag har exakt detta element hemma just nu och det element skall tillsammans med en fin diskant bilda basen för en stativare. Det verkar helt OK!
Ah, var fick du tag på det? Jag har inte lyckats hitta någon som har det i lager.
dawen skrev:Svante: Det är väl bara att kontakta HifiMicke och beställa därifrån?
Svante skrev:dawen skrev:Svante: Det är väl bara att kontakta HifiMicke och beställa därifrån?
4 veckor+
Då är min semester över.
Svante skrev:
4 veckor+
Då är min semester över.
dawen skrev:Är det inte den där diskanten Naqref moddar på sin sida?
nl1970 skrev:Usch, ska du meka med såna där missljudande klass Dmoduler![]()
Ska försöka få upp bilder på mitt bygge så jag kan få några hejarop också
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 225 gäster