MagnusÖstberg skrev:celef skrev:duktigt gjort, allt gjort med en handfräsmaskin?
Det där är CNC-frästa lådor, nämligen de gamla lådorna för SMS-systemet med bremenbasar.
Då mindes jag rätt trots allt!
Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Yikes, den bilden fick man ha åksjuketabletter till. Inget illa om högtalarna menat dock.
marcusssfl skrev:Jag som tycker högtalaren är as snygg..
Börjar med mina imorgon
celef skrev:jag blir svettig av att se sådana byggen, för tänk om ljudet inte blir så bra som man hoppas
Hanky skrev:Du har ingen fru va??
![]()
Skulle jag bygga högtalare i vardagsrummet så skulle inte nyckeln passa i dörren när jag kom hem.![]()
//Henke
Dartman skrev:marcusssfl skrev:hittade en bild som jag inte kunde låta bli att visa er, riktig ögongodis.....
Ser ut som Hedlundhorn?
/Jonas
soundbrigade skrev:Snabbt marscherat!![]()
Fixa lite elektronikkunskaper så kan du komma hem till mig och fixa alla mina halvbyggda projekt. Bjuder på öl och sprit.
Emanuelgbg skrev:Tjusiga!
Värmer du plexit så det går att böja då?
Annars tycker jag inte det är fel med trenden att dra dit något snyggt tyg eller tapet på MDFen.
marcusssfl skrev:blev permiterad i veckan så Ja de har blivit några timmar på dom de senaste dagarna.
soundbrigade skrev:marcusssfl skrev:blev permiterad i veckan så Ja de har blivit några timmar på dom de senaste dagarna.
Sån skit!
soundbrigade skrev:Skitkul!
Är de för stora att ta med ner till Vänersborg?![]()
Glöm det, du har ju sett trappan upp till oss - det är så det är jobbigt att få ut mina små horn.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], Ronnie och 229 gäster