Moderator: Redaktörer
Lingome skrev:Akkelis Akkelis den enda som spelade MUSIK som folk lyssnar på.
Lingome skrev:Akkelis Akkelis den enda som spelade MUSIK som folk lyssnar på.
NiklasF skrev:RogerGustavsson skrev:Förra året hade jag endast högdynamisk musik med vilket ett par utställare påpekade. De flesta ville köra mindre dynamisk musik, antagligen för att det låter mera. Lite märkligt att vissa anläggningar inte alls fungerar med mindre volympådrag. Kan vara bristfällig upplösning och att dynamiken är knapp/förvrängd.
Har viss förståelse för dom faktiskt, "tissel... tissel. tissel BRAAAAAOUUUG KAUBÅNG... tiss.
För att det tog 1500 timmar att bli klar?Fjonkalicious skrev:Varför tar man 500k för högtalare som är gjord av en köksbänkskiva?
celef skrev:MagnusÖstberg skrev:För att det tog 1500 timmar att bli klar?Fjonkalicious skrev:Varför tar man 500k för högtalare som är gjord av en köksbänkskiva?
kanske, det är uppenbart att de lagt tid på fel saker
Harryup skrev:celef skrev:MagnusÖstberg skrev:För att det tog 1500 timmar att bli klar?Fjonkalicious skrev:Varför tar man 500k för högtalare som är gjord av en köksbänkskiva?
Säljs den är det ju rätt pris. Säljs den inte är det ju fel pris.
Men många arbetstimmar kan ju vara inblandade.
mvh/Harryup
celef skrev:Harryup skrev:celef skrev:MagnusÖstberg skrev:För att det tog 1500 timmar att bli klar?Fjonkalicious skrev:Varför tar man 500k för högtalare som är gjord av en köksbänkskiva?
mvh/Harryup
det har du rätt i
jag tycker det är bra att först utgå från sig själv, skulle jag välja att köpa denna dyra och närproducerade högtalare eller skulle jag hellre välja en lika dyr men amerikansk högtalare, jag väljer den senare för den ger mig status som varar för den har utseendet och en historia
celef skrev:Harryup skrev:celef skrev:MagnusÖstberg skrev:För att det tog 1500 timmar att bli klar?Fjonkalicious skrev:Varför tar man 500k för högtalare som är gjord av en köksbänkskiva?
mvh/Harryup
det har du rätt i
jag tycker det är bra att först utgå från sig själv, skulle jag välja att köpa denna dyra och närproducerade högtalare eller skulle jag hellre välja en lika dyr men amerikansk högtalare, jag väljer den senare för den ger mig status som varar för den har utseendet och en historia
Harryup skrev:celef skrev:Harryup skrev:celef skrev:MagnusÖstberg skrev:För att det tog 1500 timmar att bli klar?Fjonkalicious skrev:Varför tar man 500k för högtalare som är gjord av en köksbänkskiva?
mvh/Harryup
det har du rätt i
Ditt val kan påverka andrahandsvärdet också kanske.
mvh/Harryup
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster